Ik heb dus geen OV chipkaart en koop gewoon een los kaartje of dagretour via de NS app.
Aanstaande dinsdag is mijn jaarlijkse treinreis weer

Van Dordrecht Stadspolders naar Rhenen.
Hoewel ik vorige keer prima een E ticket kon boeken lukt me dat niet meer.
De NS app geeft nu ook aan dat ik via bus moet reizen.
Op zich heb ik daar geen bezwaar tegen, maar waarom kon diezelfde reis vorig jaar wel en nu niet meer.
In principe gaat hij langs de grote stations, Dordt Centraal, Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal.
Of via Dordt Stadspolders, Geldermalsen, Utrecht Centraal (kan me niet meer herinneren of ik nog ergens anders ben overgestapt, ik denk Tiel misschien?)
Ik krijg nu dus dat ik via de app te lezen dat de route naar Tiel en Kesteren moet. Daar op de bus stappen voor het laatste stukje.
Maar voer ik als extra optie toe dat ik via R'dam of Utrecht Centraal wil zodat ik volledig per trein reis dan kan ik ineens geen kaartje kopen.

Op dit moment is er inderdaad storing of werkzaamheden, maar die staan er niet voor dinsdag.
Ik ga liever niet per bus omdat een los kaartje voor de bus knetterduur is.
Zowel Rhenen als Stadspolders zijn 'onbemand' Ik kan dus niet naar een loket gaan voor uitleg.
Help
