Die van mij zet vensterbussen verkeerdom in de kast. Het hele concept van een vensterbus is dat je kan zien of je koffie of suiker pakt, nu is het altijd russische roulette
Deuren open laten staan. Kan ‘s ochtends precies nagaan waar ie allemaal is geweest voordat ie naar het werk is gegaan
koffiemok
Geplaatst: 23-10-22 12:44
haha dit wordt een hilarisch maar volgens mij een herkenbaar topic voor veel van ons. Mijn man vergeet dus aan de lopende band om keukenkastjes of lade dicht te doen. Soms staan er 3 tegelijk open en hij loopt dus gewoon zo de keuken uit. Je zou je soms afvragen waarom we überhaupt nog deurtjes in de keuken hebben zitten. Voor je gevoel ben je elke dag minstens 10 deuren en lades aan het sluiten. Dit kan trouwens ook de pleedeur zijn. Snap echt helemaal niets van dit gedrag, maar schijnt normaal te zijn voor mannen..
pjer
Geplaatst: 23-10-22 12:48
Hij legt dingen even neer zonder er bij na te denken, gaat dan iets anders doen en vergeet dat eerste item. bv gister, hij had een onderlegger in zijn hand, legt die even neer op een koets, loopt naar de stal om een tas met andere spullen te pakken en gaat rechtstreeks naar de auto. Gelukkig zag ik de onderlegger nog en heb die maar meegenomen.
Hij vergeet ook heel vaak wat hij allemaal mee heeft als hij bij iemand op visite gaat en strooit zijn spullen (tas, zonnebril, petje, portemonnee) dan rond en hoe vaak we al niet terug konden rijden omdat zijn petje of portemonnee nog bij iemand lag (en de meeste kennissen wonen op meer dan een uur rijden van ons)
Hij zet ook vaak zijn schoenen zo achter de voordeur dat als je die open doet dat hij tegen die schoenen stuitert en gelijk weer dichtklapt.
Memories
Geplaatst: 23-10-22 12:49
Het dopje van de tandpasta wordt hier zeker ook vergeten Het dichtdoen van kastjes/deuren, ophangen van jassen en opbergen van schoenen/kleding, uitdoen van lampen, openen/sluiten van gordijnen, uberhaupt terugzetten van gebruikte spullen...
Fabled
Geplaatst: 23-10-22 12:51
Als hij moet bellen, iets moet afspreken of iets moet aanvragen dan moet ik hem daar 10x aan herinneren en dan kan hij het nog vergeten.
Mijn vorige was helemaal niet zo. Hij regelde dingen echt direct. Ondanks dat er een reden is dat die relatie verbroken is heeft hij me wel voor het leven verpest. Ik vond het echt heerlijk om een man niet achter z'n broek aan te hoeven zitten.
8nnemiek
Geplaatst: 23-10-22 12:53
Rommeltjes/bierblikjes/bierglas/tassen/schoenen overal laten slingeren, dan zeuren over mijn rommel, en kwaad worden als ik hem op zijn rommeltje wijs 'want dat ruimt hij normaal wel altijd op'
En standaard vergeten om het bed open te klappen en de gordijnen open te doen.
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 23-10-22 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt
duikpaardje
Geplaatst: 23-10-22 12:53
Zijn auto .... meegenomen voor een externe vergadering in de ochtend en dan s'avonds naar huis komen lopen...
corinep
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-22 12:54
pjer schreef:
Hij zet ook vaak zijn schoenen zo achter de voordeur dat als je die open doet dat hij tegen die schoenen stuitert en gelijk weer dichtklapt.
Oh dit is zo herkenbaar, echt om gek van te worden soms, en we hebben echt een prachtige schoenenkast met meer dan genoeg ruimte.
Ja mooi fimpje maar ik ken er weinig die echt net en opgeruimd zijn
Inderdaad ook het helpen herinneren aan afspraken, zou niet hoeven denk je maar als ik het niet doe gaat er heel veel mis. Rekeningen voor vergeten tandarts afspraken, kinderen die in de vakantie bij sportclub afgezet worden bijvoorbeeld...
daantjuhhh
Geplaatst: 23-10-22 13:29
Puera schreef:
Deuren open laten staan. Kan ‘s ochtends precies nagaan waar ie allemaal is geweest voordat ie naar het werk is gegaan
Hier kan ik echt dus zo niet tegen!
Hoezo laat iemand de wc deur open (na het verlaten van de wc)
Mijn ex deed dit regelmatig en ik heb een Main Coon die water in de pot reuze interessant vindt.
Oh en zijn lijf wassen met mijn dure paarse shampoo Waarom schuimt dit zo paars? zegt ie terwijl ik binnen kom lopen.
Precies daarom doe ik z'n was niet.. altijd vragen 'waar is die broek?, waar is dat shirt?'.. deed me iets teveel denken aan mezelf vroeger thuis.
Niet opruimen van aanrecht onder koken, afval verkeerd weggooien (restafval bij het plastic), geen nieuw toiletpapier halen (sws aanvullen vanuit de kelder), voor 1 item naar de supermarkt ipv complete boodschappen en ga zo maar door.
Mijn vriend kan echt zo irriterend langzaam over dingen doen. Chips uitkiezen, brood maken en opeten, een parkeerplek uitzoeken, op appjes antwoorden. Denk dat het hem er in zit dat hij wél over dingen nadenkt voordat hij het doet en ik niet.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 23-10-22 13:54
Z'n sokken niet in de wasmand gooien . Nu ik heb gezegd dat ik niet was wat niet in de mand ligt, gaat t wel beter.
Sokken / kleding in de wasmand idd. Als ik het niet doe ontstaat er een hoopje sokken naast het bed, stapel broeken op zijn kast en stapel boxershorts voor de inloopdouche
Laatjes is inderdaad ook heel herkenbaar
Hij is heel vaak iets kwijt, gefrustreerd, en dan ligt het altijd ergens onder. Iets optillen tijdens het zoeken, hoezo
En de vaat op het aanrecht zetten terwijl de vaatwasser gewoon leeg is.
Maar zo zullen er ook tal van dingen van mij zijn.
StalNollie
Geplaatst: 23-10-22 14:01
duikpaardje schreef:
Zijn auto .... meegenomen voor een externe vergadering in de ochtend en dan s'avonds naar huis komen lopen...