Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Biks2 schreef:Wat ik zoek: rust, ruimte, gezelligheid, goede OV verbinding en natuurlijk het belangrijkste, een fijn huis.
Qua werk zoek ik iets in de civiele techniek op hbo niveau.
oud collega baalt flink want langs zijn achtertuin ligt nu een drukke weg,ze kunnen niet meer prettig in de tuin zitten.
en busverbindingen. Ook zit je snel op de A7 en dan ben je natuurlijk al een eind naar de rest van de wereld.
BaileyMix schreef:Helemaal in je eentje naar Friesland verhuizen terwijl je daar niks hebt lijkt me nog al ... klote. Aan de andere kant, alle nog betaalbare huizen liggen in FrieslandDus dat is een voordeel. Ook wel met een reden natuurlijk, maar als je denkt dat Friesland bij je past deert dat je vast niet.
Biks2 schreef:Dat zegt ook iedereen tegen mij dus dat snap ik wel.
Maar ik weet dat ik heel makkelijk contacten maak en veel hobby’s heb waar ik makkelijk aansluiting kan vinden.
Ik ben ook in mijn eentje naar Vlissingen vertrokken en was een van de beste tijden uit mijn leven
Dus dan ligt Friesland je vast ook. Succes met het vinden van een plekje!
Ik heb zelf in Noord-Groningen gewoond, in een dorp met een treinstation, maar zonder auto maak je het jezelf wel ontzettend lastig.
Nynkex01 schreef:Gewoon in Buitenpost gaan wonen, ben je in een kwartier in Groningen met de sneltrein en een kwartier de andere kant op in Leeuwarden
ik ben in de omgeving opgegroeid, en mijn paarden staan er. Ik woon nu in Hurdegaryp, een groot dorp met trein en busverbinding, en de basisvoorzieningen allemaal wel in het dorp. Veenwouden zou ik ook overslaan. Sneek is net als Dokkum wel een authentiek stadje. Liezel1 schreef:Veenwouden zou ik niet bepaald aanraden...