Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loulou schreef:Het is natuurlijk ook afhankelijk hoeveel je moet onderhouden. Heb je 1 heg van 20 meter of honderden meters?
En maai je alleen wat kantjes of moet je hele sloten uitmaaien.
Zonder dat mensen dat erbij vertellen weet je eigenlijk nog niks
Achterom schreef:loulou schreef:Het is natuurlijk ook afhankelijk hoeveel je moet onderhouden. Heb je 1 heg van 20 meter of honderden meters?
Precies.
Wij hebben hier rond het huis ruim 500 meter heg, daarmee zijn we met 2 machines ongeveer een dag aan het snoeien, dat wordt toch lastig op een accu denk ik.
Mjetterd schreef:Achterom schreef:
Precies.
Wij hebben hier rond het huis ruim 500 meter heg, daarmee zijn we met 2 machines ongeveer een dag aan het snoeien, dat wordt toch lastig op een accu denk ik.
Meerdere accu's en omwisselen en direct in de lader zodat je steeds een volle accu hebt zou een optie kunnen zijn. Al is 500 meter heg wel een heel eind natuurlijk
Hier zo'n 150m2 gras om te maaien wat we prima redden zonder op te laden (er gaan 2 accu's in de grasmaaier)
Achterom schreef:loulou schreef:Het is natuurlijk ook afhankelijk hoeveel je moet onderhouden. Heb je 1 heg van 20 meter of honderden meters?
Precies.
loulou schreef:Wij hebben ook honderden meters heg en met de stihl gaat dat dus wel prima. Twee accu’s is voldoende. We hebben dus wel de professionele versie. Type zou ik op moeten zoeken.