Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:
Onali schreef:De snackbar?
Er is een reden, namelijk hygiene, dat honden niet zijn toegelaten in een restaurant.
En eerlijk, doe je je hond er plezier mee?
maralyn schreef:Vrienden van mij bellen standaard restaurants op. 9/10 is het antwoord, Ohh neem maar mee. Als we er geen last van hebben.
Bellen... Is gewoon het antwoord.
Edit.
Dit gaat dan ook nog eens over een labrador reu. Das geen handtas formaat. Alhoewel. Ikea...
Goof schreef:Ik ben ooit eens ergens geweest waar op de menukaart ook 2 keuzes stonden voor de hond. De mijne heeft toen dus ook een maaltijd gekregen, superleuk was dat!!
Was helaas niet in Antwerpen TS, dus je hebt niks aan mijn bericht nu, maar buiten dat er plekken zijn waar ze naar binnen mogen zijn er dus ook plekken waar ze mee kunnen eten!
L_iek schreef:Goof schreef:Ik ben ooit eens ergens geweest waar op de menukaart ook 2 keuzes stonden voor de hond. De mijne heeft toen dus ook een maaltijd gekregen, superleuk was dat!!
Was helaas niet in Antwerpen TS, dus je hebt niks aan mijn bericht nu, maar buiten dat er plekken zijn waar ze naar binnen mogen zijn er dus ook plekken waar ze mee kunnen eten!
Heel benieuwd waar dat is!
Schuur_ schreef:Die hond komt niet in de keuken, snap niet dat mensen het onhygienisch vinden als er een hond onder tafel ligt.
Kinderen kwijlen ook en ik verlies ook haar. Zelfs op een hoogte boven je bord ipv onder de tafel waar mijn hond ligt. Gewoon even bellen en als je hond een brave is (niet keffen) ben je op heel veel plaatsen gewoon welkom.
L_iek schreef:Goof schreef:Ik ben ooit eens ergens geweest waar op de menukaart ook 2 keuzes stonden voor de hond. De mijne heeft toen dus ook een maaltijd gekregen, superleuk was dat!!
Heel benieuwd waar dat is!