Binnenkort is ons buurtfeest en uit eerlijke loting zijn mijn man en ik, samen met een ander stel, aangewezen om het te organiseren. Nu is het zo dat het andere stel geen moeite wil doen (laatste berichtje was: kunnen we niet gewoon appen dat het budget niet toereikend is dus dat we niks doen?

Nu ben ik op zoek naar een leuke activiteit, want catering hier in de buurt heb ik ondertussen opgegeven (ik heb al 10 bedrijven benaderd en niemand kan of het budget is niet toereikend

We hebben een buurtvereniging met ongeveer 45 actieve deelnemers tussen de 20 en 70

De afgelopen jaren hebben we o.a. vogel gooien en crazy 88 gedaan, een mini-zeskamp met bierpulschuiven en andere duitse speletjes, een avond vol voetbalspelletjes, sjoelen etc. Daarvoor nog een keer blaasvoetbal, een avondje 30 seconds en een skelterrace door de straat

Weten jullie nog leuke activiteit met een laag budget (€10-15 p.p.) om te doen? Het liefst iets wat niet teveel voorbereiding vraagt, want ik ben bang dat onze mede-organisatoren niet gek veel gaan doen