Kennis van een kennis kreeg een appje van zijn vader dat hij autonoom geworden was. Hij had een ambassadebordje op zijn deur, diplomaten stickers op zijn auto en gaat nu als autonoom persoon door het leven.
De beste man is ervan overtuigd dat:
- hij nu in een ambassade woont
- hij diplomaat is
- hij geen belasting meer hoeft te betalen
- wetten en regels niet voor hem gelden
- hij door politie niet mag worden aangehouden
- hij geen bekeuringen hoeft te betalen
- hij aanspraak kan maken op 1,5 miljoen euro,
dit is zijn geboortetrust
Het fijne snap ik er ook niet van, maar ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die dit doen en er nog in geloven ook. Er is niet het meeste van te vinden op internet, maar wat ik vind is toch wel vrij extreem ( in mijn ogen ).
De belastingdienst is een trustfonds van de koning, of de belastingdienst is een ANBI en je bent helemaal niet verplicht hieraan te betalen
Ik ken verder geen mensen die dit gedaan hebben, maar ik kan jullie verzekeren dat deze man bloedserieus is. Heb voorzichtig geïnformeerd of hij wellicht zwakbegaafd is, maar nee, dat zeker niet.
Wat wil ik met dit topic? ( dat hopelijk goed staat ). Ik had hier echt nog nooit van gehoord en vroeg mij af of er bokkers zijn die dit wel kennen of zelfs iemand kennen die hier ook in gelooft en zich ook autonoom heeft verklaard.
Ik kan er gewoon niet bij dat er mensen zijn die hier heilig in geloven en ook geld insteken.
Ik vind het sneu en toch ook wel weer een beetje grappig. Iemand die dit kent?