Staat van mijn zielige wieltje nu..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jester_ schreef:Ik ben heel tevreden over mijn TravelZ koffer, en samsonite idd
https://www.bol.com/nl/nl/f/-/920000011 ... oductTitle
100 euro en scoort ook goed
Bunn schreef:Ik heb meerdere Samsonites in verschillende maten, maar die zijn prijzig. Heb sinds kort echter een koffer in een tussenmaat van SuitSuit en daar ben ik zeer tevreden over. Hele mooie koffer, fijne indeling, vriendelijke prijs. Ik reis vrijwel wekelijks voor mijn werk, dus gebruik hem zeer veel en dat houdt hij goed vol. Het is uiteraard geen Samsonite, maar misschien wel interessant voor jouw budget en gebruiksdoel!
Courses schreef:Bunn schreef:Ik heb meerdere Samsonites in verschillende maten, maar die zijn prijzig. Heb sinds kort echter een koffer in een tussenmaat van SuitSuit en daar ben ik zeer tevreden over. Hele mooie koffer, fijne indeling, vriendelijke prijs. Ik reis vrijwel wekelijks voor mijn werk, dus gebruik hem zeer veel en dat houdt hij goed vol. Het is uiteraard geen Samsonite, maar misschien wel interessant voor jouw budget en gebruiksdoel!
Ik hoor alleen maar slechte verhalen over SuitSuit. Ziet er ‘leuk’ uit maar kwalitatief en durability schijnen er enorme issues mee te zijn. Wellicht dat ze sommige lijnen onder de loep hebben genomen inmiddels, maar ook veel kapotte onderdelen (wieltjes, hendels) en dergelijke na een korte vlucht in het ruim waren destijds veel voorkomende klachten.
Bunn schreef:Ik vermoed omdat een hoop mensen zich afvragen waarom je voor 100 euro een koffer zou kopen die 3 jaar mee gaat, als je voor 400 euro een koffer hebt die de rest van je leven mee gaat, of die je iig kunt laten repareren als er iets sneuvelt. Bovendien kun je ook altijd nog tweedehands kijken.Zou kunnen hoor! Maar uit persoonlijke ervaring heb ik tot nu toe meer kapotte Samsonites gehad dan SuitSuits.![]()
Intercontinentaal gaat echt wel Samsonite mee, maar lijnvluchtjes en trips met de Thalys kan SuitSuit ook prima aan.
Snap alleen niet zo goed dat Samsonite zo vaak geadviseerd wordt, terwijl TS aangeeft geen budget te hebben voor een koffer van 400/500 euro. Ik probeer nog met een alternatief te komen.
Selina schreef:Je gebruikt het hooguit een paar keer per jaar, maar als je met het vliegtuig reist, moet het ook behoorlijk sturdy zijn wil het niet na drie vluchten al uit elkaar vallen.Ik lees ook even mee. Hier is onze Princess koffer na een paar keer gebruiken ook al beschadigd. Maar mij vielen de prijzen ook tegen en dat voor iets dat je hooguit een paar keer per jaar gebruikt
Kimberley_ schreef:Ik zweer bij het zusje van samsonite.. American toerister. De mijne gaat al 7 jaar mee en afgezien van wat krasjes niets aan te zien.