Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Heftige tekst hoor!
Je hebt volgens mij al vaker topics hierover geopend, klopt dat?
Heb je hulp?
Janneke2 schreef:Goede stap...!
Als je moeder geen moeder kan zijn, "nou dan niet".
Dat klinkt raar.
Emotioneel gesproken is het enorm.
Rationeel gesproken is het de juiste beslissing.
'Wat zij niet heeft, kan ze niet geven', en je tijd besteden aan het toch willen krijgen - doe maar niet.
En fijn dat je emdr krijgt. Sessies kunnen heftig zijn, maar ik heb er veel aan te danken. Ik vond het heel respectvol, het werkt diep en relatief snel.
Earth schreef:Boompje en Maralyn, dank jullie wel.
Siersma, superlief, dank je wel. Ik hoop het ook, als is het maar dat ik onbezorgd kan leven.
Manumol, bedankt voor je compliment. Schrijven is voor mij echt een therapeutische zet, en ik probeer dan ook zoveel mogelijk vanuit mijn emotie te schrijven. Dat lukt vaak wel goed, en het schrijven heeft echt een goede therapeutische werking voor mij.
Chapeau, ook jij bedankt voor je lieve woorden. Ik weet niet waar ik aan ga 'komen', maar als ik maar weer een beetje kan functioneren. Parttime werken, wat meer kunnen vertrouwen op mijn lichaam, weer uitgaan, mijn hobbies weer oppakken. Dan ben ik al een gelukkig mens![]()
Anastasia dank je wel voor de knuffel.Het is idd triest dat sommige ouders de titel niet verdienen, hoe graag ze dat ook willen. Mijn moeder doet zo haar best, maar ze ziet niet dat ze het daarmee alleen maar ergerlijk maakt. Maar dat kun je haar ook niet vertellen, zo is ze gewoon.
Petpa, ik ben inderdaad een koppkind.
tita schreef:Ik heb geen idee wat er gebeurd is, maar als moeder zijnde kan ik dit helemaal niet bevatten.
Kind opgroeien zonder liefde en geborgenheid is de grootste angst van een kind