Ik vind het vooral bijzonder dat diegene de bus niet voor of bij zijn eigen huis zet zodat ie hem zelf de hele dag kan bekijken

Mag dit?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Sinds een aantal weken parkeert er iemand zijn bedrijfsbus in de weekenden voor mijn deur, geen ramp, wel irritant.. de bus blokkeert mijn hele zicht aan de voorkant. Ik weet niet van wie de bus is, maar sowieso niet van de naaste buren of overburen. Hij staat in een parkeervak langs de weg.
Ik vind het vooral bijzonder dat diegene de bus niet voor of bij zijn eigen huis zet zodat ie hem zelf de hele dag kan bekijken
Mag dit?
Poekkie schreef:Die staat dus op een openbaar parkeervak? Jeesh… waar bemoei jij je dan mee zeg?
Menino schreef:Poekkie schreef:Die staat dus op een openbaar parkeervak? Jeesh… waar bemoei jij je dan mee zeg?
Ja hier eigenaar van een bestelbusje, en wordt helemaal gek van de mensen die komen vragen of ik hem niet voor hun huis wil zitten. (Wij hebben alleen maar straatparkeren, en geen vaste plekken voor deur).
De eerste keer dacht ik nog van, ik zal proberen er rekening mee te houden. Maar meestal zijn er 1 a 2 vrije plekken in de straat.
En als de rest vol staat dan is het toch een gevalletje "jammer dan..."
Little_Gift schreef:Poekkie schreef:Die staat dus op een openbaar parkeervak? Jeesh… waar bemoei jij je dan mee zeg?
Dit dus!
Jeetje zeg, je hebt je boktnaam niet toepasselijk gekozen Relaxedmisschien moet je die eens trachten toe te passen in real life ook
Relaxed schreef:Menino schreef:
Ja hier eigenaar van een bestelbusje, en wordt helemaal gek van de mensen die komen vragen of ik hem niet voor hun huis wil zitten. (Wij hebben alleen maar straatparkeren, en geen vaste plekken voor deur).
De eerste keer dacht ik nog van, ik zal proberen er rekening mee te houden. Maar meestal zijn er 1 a 2 vrije plekken in de straat.
En als de rest vol staat dan is het toch een gevalletje "jammer dan..."
Dit snap ik wel, maar hier heeft iedereen ook gewoon een eigen oprit, dus ruimte zou geen probleem hoeven zijn.
netjuh6 schreef:Wij hebben ook een bus en proberen rekening te houden maar soms lukt dat niet omdat er geen plek meer is. Maar om die bus in een andere straat te parkeren is wel een beetje aso.
Ondanks dat mensen een oprit hebben die hebben wij ook maar ook twee auto’s dus het is helaas voor jou niet anders ben ik bang
san4nie schreef:Jeetje wat een zure reacties hier. Als jij nu constant tegen die bus aan moet kijken, terwijl iedereen gewoon een oprit heeft of bij het eigen huis kan parkeren. Is toch het jouw goed recht om je af te vragen wat je hier mee kan.
Geen idee trouwens wat je er mee kan, hier gelukkig nooit last van. Alleen een paar jaar geleden dat de buurvrouw vroeg of ik de auto misschien aan de voorkant van het parkeervak wilde zetten, zodat zij langs de achterkant lekker de weg op konden kijken. Joh, dikke prima! Ik had er niet aan gedacht.
_San87_ schreef:Oh ik snap je ergernis heel goed... Bedrijfsbussen zijn zo groot en lomp, daar zou ik ook niet t hele weekend tegenaan willen kijken, het zou ook niet nodig moeten zijn.
Ik zou het even met je gemeente opnemen. Meestal zijn er regels qua formaat dat toegestaan is in een woonwijk.
Relaxed schreef:_San87_ schreef:Oh ik snap je ergernis heel goed... Bedrijfsbussen zijn zo groot en lomp, daar zou ik ook niet t hele weekend tegenaan willen kijken, het zou ook niet nodig moeten zijn.
Ik zou het even met je gemeente opnemen. Meestal zijn er regels qua formaat dat toegestaan is in een woonwijk.
Deze bus is ook echt groot, het is geen gewoon bedrijfsbusje, maar wel iets van 6-7 meter lang en 2-2.5 meter hoog ofzo?
ikke, zelf de auto er neer zetten kan ik doen, maar a) daar heb ik vandaag niet aan gedacht en b) dat voelt dan toch een beetje kinderachtig ofzoIk heb gewoon een eigen oprit en dan doe ik hetzelfde als de bestuurder van de bus