Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kmbrly schreef:Gewoon op ali bestellen, heb je een dupe voor 30 euro
Suzanne F. schreef:_MG schreef:Via TikTok zie ik vaak reclame langskomen en dan ben ik toch wel nieuwsgierig, maar ik vind de site’s vaak wat luguber.
Luguber? Met bloed en afgehakte hoofden dan?
Ik denk dat je een ander woord bedoelt eigenlijk.
Menino schreef:Jeetje. Dacht eerst dat dit over een stofzuiger ging en toen vond ik het al veel geld![]()
Nog nooit hiervan gehoord.
Het is verre van een dupe, en wellicht compleet overbodige informatie....
Maar ik kan, voor 1/10e van het geld, het concept "roterende fohnborstel" wel echt aan iedereen aanradenWerkt ook niet met extreme hitte (en je kan hem wel op koud zetten om te fixeren), maakt mijn haar extreem smooth en klitvrij. En ziet er uit alsof ik een professionele blow-dry heb gehad in een salon
. Alleen krullen wordt hem niet. Slag en volume des te meer.
https://www.amazon.nl/BaByliss-AS200E-S ... 0065&psc=1 zoiets bedoel ik dan.
maria500 schreef:Ik heb zelf een fohnborstel, maar ik kan er niet mee omgaan.
Ik kan niks mooi van mijn haar maken, vandaar dat ik een dupe zoek voor de Dyson Airwrap, maar wel een goede dan.
_Lois_ schreef:Ik heb bij mijn kapper eens extra tijd geboekt omdat ik wilde oefenen met een krultang, wellicht dat je dat eens kan doen?
Het lijkt hem dan meer te zitten in je skills dan in het apparaat zelf misschien, wat ik hier ook lees is dat het niet is dat het meteen vanzelf gaat met de dyson dus dan heb je anders een apparaat waar je niks mee kan
Menino schreef:maria500 schreef:Ik heb zelf een fohnborstel, maar ik kan er niet mee omgaan.
Ik kan niks mooi van mijn haar maken, vandaar dat ik een dupe zoek voor de Dyson Airwrap, maar wel een goede dan.
Heb je een roterende? Niet om je om te praten hoorMaar als je nu een "normale" hebt is zo'n roterende borstel misschien nog wel de moeite waard om uit te proberen voor je 500 euro uitgeeft. Die normale kan ik ook niet mee omgaan.
Tenzij je gewoon een Dyson airwrap ( Dupe ) wil hoor, dan gewoon daarvoor gaan
maria500 schreef:_Lois_ schreef:Ik heb bij mijn kapper eens extra tijd geboekt omdat ik wilde oefenen met een krultang, wellicht dat je dat eens kan doen?
Het lijkt hem dan meer te zitten in je skills dan in het apparaat zelf misschien, wat ik hier ook lees is dat het niet is dat het meteen vanzelf gaat met de dyson dus dan heb je anders een apparaat waar je niks mee kan
Ja een krultang heb ik ook en mijn haar krullen kan ik wel gewoon. Toen een fohnborstel gekregen en echt al een stuk of 15 keer gebruikt, maar het lukt mij niet te krijgen zoals sommige mensen in tutorials, vandaar dat ik richting een Airwrap wil en het gebruik lijkt mij echt fijn.