Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 10:12

Wederom 500 pagina's vol geklaagd hebbende.. hierbij het nieuwe klaagtopic!

Zit je dag even niet mee? Moet je wat kwijt of van het hart? Of wil je gewoon even ouderwets zeuren? Dan ben je hier aan het goede adres.

Hou het netjes naar elkaar en wees niet te oordelend over andermans ergernissen, daar is dit topic niet voor. Mocht je toch de behoefte hebben om het verder te bespreken, dan doe dit liever elders zodat we dit topic echt voor het klagen kunnen houden :D

Gericht over bepaalde bokkers klagen is ook niet toegestaan.

Het volgende topic is alweer #10! Zie jij een ergernis waarvan je denkt: die móet in de openingspost van de jubileumeditie? Stuur hem dan even door via PB met als onderwerp "Openingspost ergernissen #10".

Let the complaining begin!

Moderatoropmerking:
Wij hebben wel eens berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als "ik erger me aan een bepaalde bokker", maar ook voor berichten als "ik erger me aan mensen die X doen" als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.
Laatst bijgewerkt door Ladybird op 29-05-22 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:15

Woooooo goed bezig!!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:16

*\%/*

Op naar 500 pagina's ergernissen, irritaties en klaagzangen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:23

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *\%/* *\%/*

Wedden dat mijn hersens eindelijk geleerd hebben dat jij niet de ts meer Was _O- _O- _O-

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:24

Ik ga m'n klaagzang even doen van afgelopen week...

Dinsdag ochtend dachten we dat onze kat zou overlijden. Poepte allemaal bloed, later bleek dat hij beschoten is. Ik appte mijn vriendin die tevens klasgenoot is, we zouden de volgende dag samen stage lopen. Ik legde haar het verhaal uit, dat we nu bij de dierenarts stonden en waarschijnlijk afscheid moesten nemen. Dat ik stage af ging zeggen, maar zij gewoon moest doen wat ze wil. Vraagt ze aan mij, maar waarom zeg je af dan? Je hebt altijd wat...

|o

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 10:29

Nietsmar schreef:

Dinsdag ochtend dachten we dat onze kat zou overlijden. Poepte allemaal bloed, later bleek dat hij beschoten is. Ik appte mijn vriendin die tevens klasgenoot is, we zouden de volgende dag samen stage lopen. Ik legde haar het verhaal uit, dat we nu bij de dierenarts stonden en waarschijnlijk afscheid moesten nemen. Dat ik stage af ging zeggen, maar zij gewoon moest doen wat ze wil. Vraagt ze aan mij, maar waarom zeg je af dan? Je hebt altijd wat...

|o

Zo, die was geen vriendin meer van mij denk ik.

Sterkte met je kat, vreselijk dat hij/zij beschoten is..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:00

Sterkte met je kat.

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:02

Dank, gaat gelukkig goed. Maar idd, zo'n opmerking kwam rauw op m'n dak...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:05

Sterkte met je kat, Nietsmar :(:).

Sommige mensen moeten eens leren dat (huis)dieren erg belangrijk zijn voor mensen en dat het verlies daarvan behoorlijk impact kan hebben.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:08

xPabloBokt schreef:
Nietsmar schreef:

|o

Zo, die was geen vriendin meer van mij denk ik.

Sterkte met je kat, vreselijk dat hij/zij beschoten is..

Wow…. Dat zou mijn reactie ook zijn.

Wat heftig joh, arm beestje :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:25

Heftig zeg! Sterkte! En nee, dat is geen vriendin. Of niet meer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:27

Klagen = leven!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:28

Zei ze dat echt met die woorden? Wow… Zeer weinig empathie zeg. Sterkte met je kat, veel beterschap met hem.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:30

Zo lekker zeg! Veel sterkte ermee..

Hier al helemaal gesloopt voor de voorbereidingen voor mn vriends verjaardag en deze moet nog beginnen :Z
Oke ik doe het zelf, maar ik houd gewoon van eten maken. Wordt altijd chagrijnig als je dan op een verjaardag zit en je 1 toastje krijgt en een handje chips :')

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:47

De wereld is weer zoals ie hoort, pablo is weer TS.

Sterkte met je kat Nietsmar, hopelijk knapt hij weer op

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:51

Ik begin morgen met een nieuwe functie, op kantoor, dus ik kan eindelijk mijn jurken, rokken en hakken, kortom, leuke kleding dragen.

En nu heb ik keuzestress %) .

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:59

Het woord: Huidhonger %) %) :? 8)7

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:02

Mijn favoriete topic, met mijn favo Bokkers <3

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:08

Nietsmar schreef:

|o

Nou daar was ik gelijk klaar mee zeg, wat een hork |o

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:11

fleurtjeuh schreef:
Het woord: Huidhonger %) %) :? 8)7

Ooh ik vind dit echt een mooi woord, net zoals Weltschmerz. Is er iets mis met mij?

(ja)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:12

Nog steeds geen bericht over mijn backpack die is achtergebleven in Istanbul. :roll:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:17

Ik ben mijn stem kwijt, mijn katten begrijpen niet waarom ik niet tegen ze praat. :+
Wel verrot als je niet kan praten...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:31

Oma vandaag al een jaar weg... nog steeds heel raar en gek genoeg kan ik er nog steeds nooit echt om huilen omdat ik er heel veel vrede mee heb.

Maar ik erger mij wel dat we de urn nog steeds niet hebben opgehaald. Mijn oma vond het vreselijk om in de laatste fase alleen te zijn en dan moet ik toch af en toe denken nu laten we haar een soort van alleen.

Iets met familieproblemen.... dus iedereen stelt het daarom maar uit om er gemakkelijk van af te komen.

( ja oké ik kan zelf zeggen ik haal de urn op maar dat kunnen alleen mijn vader en oom doen en laat die twee nu het probleem zijn)

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 12:36

Zebrastreep schreef:
Oma vandaag al een jaar weg... nog steeds heel raar en gek genoeg kan ik er nog steeds nooit echt om huilen omdat ik er heel veel vrede mee heb.

Maar ik erger mij wel dat we de urn nog steeds niet hebben opgehaald. Mijn oma vond het vreselijk om in de laatste fase alleen te zijn en dan moet ik toch af en toe denken nu laten we haar een soort van alleen.

Iets met familieproblemen.... dus iedereen stelt het daarom maar uit om er gemakkelijk van af te komen.

( ja oké ik kan zelf zeggen ik haal de urn op maar dat kunnen alleen mijn vader en oom doen en laat die twee nu het probleem zijn)

Je kan ook iemand machtigen om de urn op te halen. Dus misschien kan jouw vader jou machtigen bijvoorbeeld?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:39

Wij gaan over ruim een week mijn moeder haar urn halen en uitstrooien op haar verjaardag maar ik heb er zó niets mee en mijn zus ook niet, was bij mijn vader ook zo maar de kleinkinderen willen het graag dus dan doen we dat :j