Kun je met radiatoren je gasverbruik nog sturen een beetje of is dat een broodje aap en zonde van het geld?
Ik heb wel al nieuwere radiatoren maar geen idee hoe energie zuinig deze zijn.
En of er eventueel zuinigere exemplaren te koop zijn die vervanging rendabel maken. Het zou gaan uiteindelijk voorlopig om de beneden verdieping. Een lange wat lagere in de woonkamer. Een korte hoge in de gang. Een medium maatje in de keuken en een klein maar hoog nodig kort exemplaar hoog aan de wand in de berging die ook dient voor bijverwarming van de slaapkamer daar achter.
Het moet vooral simpel zijn en niet teveel hoeven rommelen aan instellingen. De ruimtes worden goed warm alleen lager gasverbruik is meer dan welkom 
)
nu staan de radiatoren daar een minibeetje open zodat er doorstroming blijft en de boel boven vorstvrij blijft. Ik ga overleggen met de cv monteur binnenkort die ik laat komen om de hele installatie eens goed te bekijken of alle instellingen logisch zijn en of die radiatoren dan echt dicht kunnen.
ik heb zelf al kunnen uitvissen dat in ieder geval alle radiatoren gelijkmatig warm worden.
Mijn vader heeft er een aantal. En mijn extra olieradiator beneden heeft er ook een die soms aangaat, voor even gaat het wel maar langer dan een half uur dan gaat mijn hoofd op error van het geluid.
Wel iets om rekening mee te houden ook. Apparaten mogen het liefst geen geluid maken.
en aan het plafond zijn er teveel plekken waar ik zit en relatief weinig stroompunten waardoor het een peperdure aanschaf wordt van panelen.