Ik heb ongeveer een maand geleden een pre-order geplaats voor de S22 Ultra. Hij zou 25 februari uitkomen.
Helaas heb ik onder tussen al 2x een mail gehad dat mijn bestelling is uitgesteld, en is er nog steeds geen lever datum bekend
Zijn er meer mensen die op hun nieuwe telefoon wachten? Of heb jij hem al wel binnen, en bevalt hij goed, is de telefoon zoals je hem verwacht had of valt hij juist tegen?
Ik ben benieuwd, ik zit namelijk met smart te wachten op mijn nieuwe telefoon
zou eigenlijk volgende week pas komen maar kreeg gisteren ineens een mail dat ie verzonden was.
En zo een telefoon kopen zit er op dit moment echt even niet aan.. Anders had ik best open gestaan voor andere merken. Ergens denk ik wel dat ik het liefst bij Android zou blijven, ik heb nog nooit een iPhone uitgeprobeerd maar ik heb wel eens van mensen gehoord dat sommige dingen bij de iPhone lastiger / duurder zijn.. Maar of dat zo is heb ik nooit persoonlijk ervaren, dus misschien valt het ook mee..
Hopelijk kun je er snel helemaal van genieten dat je hem hebt!
Ik heb op de S10 e nog een super slowmo filmpje opgenomen...Dat was inmiddels toch best slecht met de vele haperingen erin