Ze wordt deze maand 16 jaar. Ik sukkel al langer met cadeau's voor haar haha, haar jongere broer is makkelijker, dat is echt nog een kind. Maar zij is vrij volwassen voor haar leeftijd, ik geef haar al een jaar of 4 geen speelgoed meer want daar is ze echt al lang uitgegroeid. De vraag is: wat geef ik haar dan?
Ik ben sowieso geen fan van geld als cadeau te geven - ik weet nog waar ik het als 16-jarige aan uitgaf
Ik kwam op het idee om een "meisjesdag" te organiseren voor ons tweetjes. Zij is een echt "meisjemeisje", ik helaas wat minder dus ik kan jullie tips wel gebruiken
Ze draagt make-up, haar haar zit altijd netjes (in tegenstelling tot mijn standaard grijze warboel-dot met of zonder stro), ze kleedt zich leuk, ... Ik ben zo iemand van de hoodie-afdeling die velletjes van haar vingers bijt
Ik dacht aan iets wellness-achtig, sauna-jacuzzi-zwembad, die stijl. Maar ik ben nogal gesteld op badgoed, en ik ondervind dat hier in de buurt niet veel sauna's zijn met badpakkendag. Een privé-sauna boeken met een nichtje vind ik nogal geldverspilling haha, dat doe ik liever met mijn vriend
Samen naar de kapper, daarna onze nagels laten doen lijkt mij een alternatief indien ik geen sauna/wellness vind in de buurt die aan badgoed doet, maar ik sta zeker open voor jullie tips/ideeën! Er lijkt nog wat te ontbreken naar mijn gevoel.
Ze heeft verder geen hobby's. Met de feestdagen heeft ze van mij make-up & toebehoren gekregen, dat kan ik nu dus niet nog eens doen
Het jaar ervoor was ze ook al vrij volwassen, en ze was net haar kamer aan het herinrichten, ze wilde van het kinderachtige spul af. Toen heeft ze van mij leuke wandplanken, fotokaders en een nep-cactus ed gekregen. Maar ik begin dus zonder ideeën te geraken
Ik bespreek het sowieso ook nog met haar ouders hoor, zij moeten natuurlijk ook akkoord gaan

Ik ben 14 jaar jonger dan mijn vriend, dus ben een vrij jonge "tante" (zo noemen ze me niet eens haha) in vergelijking met het nichtje haar leeftijd, ik ben de jongste van de oudere generatie in hun familie, dus ik moet een beetje "de coole tante" zijn
Ondertussen lees ik graag jullie tips
Alvast bedankt!