Morgen gaat het flink stormen en ik wilde jullie toch even waarschuwen. Zodat je niet in het heetst van de storm bijvoorbeeld met een trailer op pad gaat.
Geldt de hele dag, denk ook nog wel code oranje voor zuid Holland.
Doe voorzichtig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Siersma schreef:... Mijn man is ook gewoon aan het werk, de vuilnisbakken legen zichzelf niet helaas.....

Ik vind het altijd weer spannend. De paarden staan 24;7 buiten, maar we hebben wel eens vliegende schuilstalletjes gehad... Tancreda4 schreef:Siersma schreef:... Mijn man is ook gewoon aan het werk, de vuilnisbakken legen zichzelf niet helaas.....
Niet helemaal waar. Hier liggen ze door de straat en inmiddels leeg. Heeft de wind voor gezorgd, het was plastic dag vandaag en blijkbaar heb ik nog best veel buren die het weerbericht niet hebben gevolgd en ze niet achter het muurtje hebben gezet
Met trailer nu op pad ben je niet goed snik als iemand dat doetIk vind het altijd weer spannend. De paarden staan 24;7 buiten, maar we hebben wel eens vliegende schuilstalletjes gehad...
HarmanyL schreef:Zo jammer dat dit nu net vandaag is.. vriendin en ik vieren vandaag onze laatste 'werkdag' voor we morgen beide aan een nieuwe baan beginnen. We zouden met de trailer naar een ander bos gaan voor de leuk. Maarja dat is én niet verstandig vandaag én ik denk dat we er dan alle 4 ook weinig plezier aan gaan beleven. Dus ja dat wordt uitstel..
wemkelover schreef:aan welke tijdstippen moet ik denken? Het waait wel maar niet dat ik zeg het stormt?
Niet dat ik op pad moet vandaag, alleen mijn vriend wel. zoontje hoeft gelukkig ook niet naar school (taxi).
Ik zit in no friesland Ladybird schreef:Ik heb toch echt het gevoel dat het zaterdag hier veel harder waaideIk zit in no friesland
zaterdag flinke schade!
hier is in de regio best flink schade van zaterdag. Ladybird schreef:Ik heb toch echt het gevoel dat het zaterdag hier veel harder waaideIk zit in no friesland