Nu wil ik wel heel graag een bad en dan zijn er 3 opties, douchen in bad, een ruimtebesparend bad (die naar het voeteneind smal wordt) of geen bad.
Ik twijfel dus heel erg tussen douchen in bad en een klein bad (en als het echt onmogelijk wordt geen bad..)
Onderstaand de huidige situatie

De blauwe streep is een raam, hier kan een bad onder staan. Het blokje rechtsboven is een koker voor de leidingen, deze kan echter waarschijnlijk veel kleiner worden. De dikke zwarte streep is de deur.
Optie 1: Onder het raam het bad, waar nu de koker en het kastje zitten de wc, douche op dezelfde plek en kleinere wastafel tegen het hoofdeind van het bad. Dit wordt alleen wel vol en krap, maar ik heb bij andere woningen bij mij in de straat gezien dat het kan.
Optie 2: Waar de douche zit het bad en de douche dus op dezelfde plek, dus douchen in bad. Verder kan dan alles op dezelfde plek blijven ongeveer.
Optie 3: Geen bad en dan zal de indeling ongeveer gelijk zijn
Ook nog een optie zou zijn om de deur te verplaatsen naar de muur waar nu de wastafel zit, dan kan de wastafel in de hoek waar nu de deur zit. Hier zie ik alleen de meerwaarde niet van in. Je zou dan vanuit mijn slaapkamer naar de badkamer gaan. Ik woon alleen, dus voor mij is dit geen probleem, met het oog op verkoop is het natuurlijk niet logisch, want het is een gezinswoning.
Iemand ervaring hiermee en ideeën?
) Dus ik kijk nu naar max 75 bij max 170. Ik heb dan liever een bad dat iets dieper is en iets stijlere wanden, waardoor je wel redelijk inhoud hebt.
Thx!
Wij hebben hem nu een jaar.