Ik heb het met mijn verjaardag ook hoor, blijkbaar vraag ik nogal vreemde dingen
Meestal stuur ik een lijstje met boeken door, kunnen ze daaruit kiezen. Vinden mensen blijkbaar heel vreemd, alsof ze niet kunnen geloven dat iemand zoiets ouderwets als een boek wilt
Want "je hebt er toch al 1000?" NOU EN, ik wil er meer
Nu vroeg mijn broer wat ik graag zou willen, ik stuurde een super leuke rose-gouden douchewisser door - vond ie echt super raar hahaha. "Ben je zeker?"
Ja hoor haha, wij hebben net een nieuwe douche, en die heeft een douchewisser nodig, en die rose-gouden is super mooi maar daar zou ik zelf echt mijn geld niet aan geven
Aan mijn vriend vroeg ik een boek. "Nee, stom cadeau". Eh, mag ik dat zelf beslissen?
Het is toch mijn cadeau? Hij wilt bijvoorbeeld altijd rollen duct-tape of geurtjes voor in de auto, vind ik de stomste cadeaus ever maar als hij er blij van wordt...
Ik moest uiteindelijk een léuk boek uitkiezen, dus heb een geïllustreerde versie van Jim Kay van Harry Potter gevraagd, dat vond hij al veel beter dan een "saai boek met alleen letters"

Hebben jullie dat ook? Vragen jullie ook om "rare dingen" waarvan de gever vind dat dat maar een gek cadeau is, terwijl jij er super blij van wordt?
. En dan vind de wederhelft dat geen 'goede boeken' want ik vraag een gewone pocket van Karen Slaughter oid dus dat telt niet. Het moet minimaal een bijzonder boek zijn, hardcover en graag ook nog een bijzondere editie 
effe ondankbaar zijn, maar vraag dan niet waar ik blij van word om me vervolgens geurkaarsen of een pot te geven.
) nu stond er wel ledervet op dus die heb ik besteld. Kan ik iniedergeval mijn mentuig invetten