Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Super fijn om ook even snel te pakken als de hond een bak zand meeneemt naar binnen ofzo
wendely schreef:Wij hebben een Bosch pro Animal, bijna 200m2 woonoppervlak. 4 katten, 1 hond en ook paarden aan huis en een houtkachel binnen wat ook het e.a. aan troep opleverd. Serieus wat een waaaardeloos ding. Hij red het hele huis niet op 1 accu, daarbij vind ik hem vrij zwaar en ik ben echt geen watje want ik wissel ook trekker gereedschap. De voet is veel te groot en past nergens onderlangs. Hij raakt binnen 2 zuigbeurten verstopt en de borstel in de voet idem door haar e.d. Kan ook niet tegen zand en zaagsel. Hij staat nu dus op de bovenverdieping waar zo ongeveer alleen stof opgezogen wordt.
Cemlys schreef:Mijn speedpro max zuigt trouwens zonder probleem in turbo stand kattengrit op. Ik stofzuig trouwens alles in turbostand en doe met gemak het huis 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, 2x gang en badkamertje op 1 accu. Ik heb hem nog nooit leeg gehad. Hier ook paarden aan huis, dus hooi, modder,kattenharen,...
Dispar_Vulgo schreef:Cemlys schreef:Mijn speedpro max zuigt trouwens zonder probleem in turbo stand kattengrit op. Ik stofzuig trouwens alles in turbostand en doe met gemak het huis 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, 2x gang en badkamertje op 1 accu. Ik heb hem nog nooit leeg gehad. Hier ook paarden aan huis, dus hooi, modder,kattenharen,...
Welk model/serie heb je?
Ik zie dat er best veel modellen zijn met heel wisselende prijzen van 250-500 euro
. Als je een beetje doorzuigt kan ik nu 1 huis doen op 1 accu. Eerst kon je 1,5 huis doen op 1 accu. Cemlys schreef:Mijn speedpro max zuigt trouwens zonder probleem in turbo stand kattengrit op. Ik stofzuig trouwens alles in turbostand en doe met gemak het huis 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, 2x gang en badkamertje op 1 accu. Ik heb hem nog nooit leeg gehad. Hier ook paarden aan huis, dus hooi, modder,kattenharen,...
Ik kreeg er ook een opzetstuk bij waarmee ik moeiteloos kattenharen van mijn meubels afhaal. Ik heb weinig woonoppervlakte (56m2) dus hoe lang hij het volhoudt op de turbostand durf ik niet te zeggen, maar na het stofzuigen van mijn hele huis heb ik vrijwel altijd nog een volle accu over. Hij laadt ook snel.Douce schreef:Ik heb de volgende:
https://www.bol.com/nl/nl/p/black-decke ... re_pdp_www
De accu wordt nu na 2 jaar wel wat slechter, maar dat is gebeurd toen ik 'm dag en nacht aan de oplader liet. Daar kan hij niet tegen. Als je een beetje doorzuigt kan ik nu 1 huis doen op 1 accu. Eerst kon je 1,5 huis doen op 1 accu.
Zelf heb ik twee honden en een kind, daarnaast wonen we op een modderige bouwplaats op het moment. De zand en de haren kan hij perfect aan. Het vloerkleed en de deurmat zijn nog nooit zo schoon geweest. De accu kun je uitbreiden en een tweede voor kopen. Ik heb in ieder geval geen gewone stofzuiger meer.
snorkel1986 schreef:Douce schreef:Ik heb de volgende:
https://www.bol.com/nl/nl/p/black-decke ... re_pdp_www
De accu wordt nu na 2 jaar wel wat slechter, maar dat is gebeurd toen ik 'm dag en nacht aan de oplader liet. Daar kan hij niet tegen. Als je een beetje doorzuigt kan ik nu 1 huis doen op 1 accu. Eerst kon je 1,5 huis doen op 1 accu.
Zelf heb ik twee honden en een kind, daarnaast wonen we op een modderige bouwplaats op het moment. De zand en de haren kan hij perfect aan. Het vloerkleed en de deurmat zijn nog nooit zo schoon geweest. De accu kun je uitbreiden en een tweede voor kopen. Ik heb in ieder geval geen gewone stofzuiger meer.
Deze heb ik idd op het oog en dan 2e accu bij kopen..
Gelukkig zit er ook een eco stand op. Ideaal.