Je vraagt je dan af? Weten de bokkers nou nog steeds niet alles?

Zijn er nog steeds zaken die wij ons af vragen?
Is ome Google dan niet altijd het orakel?
Helaas niet...
Nou ja helaas? Dat maakt wel dat we we een deel 4 nodig hebben!

We bedenken, we googelen, we vragen in onze omgeving... maar nergens is het verlossende antwoord te vinden of een goede uitleg waarom dingen zijn, zoals ze zijn.

Blijven wij met de vragen zitten? Blijft de smacht naar antwoorden onvervuld? Nemen wij hier genoegen mee? NEE!

"Dingen die je je af vraagt deel 4!"
Gekke vragen, doordachte vragen... vragen waar meerdere antwoorden mogelijk zijn...

Omdat wij onszelf natuurlijk al een tijdje dingen aan het afvragen zijn, ook even een link lijstje van de eerdere topics met een schat aan waardevolle kwalitatieve en soms kwantitatieve, uitmuntende, fantastische informatie:

[LZP] Dingen die je je afvraagt
[LZP] Dingen die je je afvraagt deel 2!
[LZP] Dingen die je je af vraagt deel 3!
Een aantal prachtige vraag-voorbeelden uit het laatste topic:
Luca03 schreef:Kan je testen of je merrie drachtig is met een zwangerschapstest voor mensen?
laraxXxemma schreef:Hoe ze ooit de kcal hebben "gevonden" en zijn gaan meten?
"Dit is de hoeveelheid energie die nodig is om één kilogram water één graad Celsius te verwarmen." Aldus Wikipedia.
Hoe hebben ze dit ooit getest? Hoe weet je dan hoeveel ervan in je kaas zitten?
Cayenne schreef:Tijdens sommige bruiloften wordt gevraagd of iemand bezwaar heeft tegen het huwelijk (en of deze wil opstaan of vergoed wil zwijgen).
Maar wat gebeurt er als iemand daadwerkelijk op staat?
moonsparkle schreef:Had iemand misschien nog antwoord op mijn vraag?
Leren blinde mensen dat je je ogen open doet als je tegen iemand praat?of is het een soort reflex dat als je wakker bent je je ogen open doet of je nou blind bent of niet
En een greep uit de antwoorden:
c_alsemgeest schreef:MarcoBorsato schreef:Jules Deelder is niet blind.
Dan is zwart, wel echt zwart... #robijntje
Froukje schreef:Dat wat Steeph zegt idd, of echt puur zilver. Dat gaat ook goed en toch iets goedkoper dan witgoud.
Ellende is het wel, hoe vaak mijn vader wel niet met 2 tangetjes de oorbellen uit mijn oren heeft lopen trekken omdat het toch was gaan ontsteken. Sindsdien draag ik ook geen oorbellen meer, ik houd het wel bij een ketting
DuoPenotti schreef:Mizora schreef:Ik denk dat er geen grote verschillen tussen diersoorten zitten, maar het hoeft hier dus niet per se om menselijk bloed te gaan. Het kan ook runderbloed of varkensbloed zijn bijvoorbeeld. In sommige landen wordt dat in maaltijden gebruikt. In Nederland hebben we zo bloedworst.
oh ja natuurlijk....ieuwgomir schreef:Bloedserieuze discussie over vampiers hierecht hè
En natuurlijk de meest belangrijke formule betreffende ALLE "kan ik voedsel nog eten vragen"
Citaat:X eetbaar zolang het geen 30 graden buiten is, y hangt van het eten af wat het is, z is het droog of nat voedsel en waar is het op gevallen?

Dus nieuwsgierige bokkers, verzamel u en blijf niet zitten met uw vragen die je niet op kan zoeken of na kan trekken op google.
Vraag en blijf vragen!