Ik zie al jaren topics voorbij komen waar sommige bokkers hun huis aanbieden om gezellig kerst te vieren en te komen eten. Vorig jaar heb ik daar ook dankbaar gebruik van gemaakt toen bokker Bellatrix mij uitnodigde toen ik alleen was met kerst.
Ik heb zelf eigenlijk niet zoveel met feestdagen maar gun het niemand om alleen te zijn met kerst. Nu ik mijn eigen huisje heb, wil ik graag wat terug doen en max 3 andere bokkers uitnodigen om een gezellige middag/avond te hebben.
Ik heb een mooie gourmetplaat en we verdelen onder ons wie wat meeneemt.
Het lijkt mij dus leuk om op 2de kerstdag einde middag af te spreken en gezellig spelletjes te doen. Daarna gaan we lekker gourmetten en kunnen we daarna nog wat spelletjes doen of je kan weer naar huis gaan.
Mijn huisje staat in Barneveld en er is gratis parkeerplek. Met het OV is het 10 minuten lopen. Slapen mag, maar dan moet je zelf even een luchtbed meenemen. Op de bank is ook plek
Ik heb wel een kat! Mocht je dus allergisch zijn voor katten is dat niet zo handig.Bokker Bellatrix heb ik natuurlijk als eerste gevraagd en die komt gezellig mee. Ik heb daarom nog twee andere plekken over.
i.v.m. corona hanteer ik max 3 plekken. Is iemand in je omgeving besmet of ben je zelf niet fit? Dan wil ik liever dat je natuurlijk thuisblijft.
Wil je liever niet (door omstandigheden) alleen zitten met kerst? Je bent welkom

Zo leuk dat er elk jaar weer zulke lieve Bokkers zijn die dit aanbieden!
ik heet Geerte