Hoi hoi!
Na nummer 1,
[HTT] [VOLG] Het bleef toch niet bij een likje verf...
en nummer 2,
[HTT] [VOLG] Van bouwval naar ?
is ie daar dan. Nummer 3! Ons droomplekje!

Eigenlijk stond het totaal niet op de planning, maar soms komt iets gewoon op je pad!
Altijd heb ik dit huisje fantastisch gevonden. Wat het precies is? De ligging, de ruimte om het huis, het huis zelf.. Geen idee, het is een gevoel.

Een ruim half jaar geleden kregen we te horen dat de mevrouw die in dit huis woonde, naar een verpleeghuis was verhuisd. Wij hebben daarna gebeld en zijn op de lijst gezet met nog heel veel anderen geïnteresseerden zodat we het zouden horen zodra het de verkoop in kwam. Maar, dit kon nog wel even duren.
Mooi! Ons eigen huis was nog lang niet klaar dus hoe langer het zou duren, hoe beter...
Tot de makelaar ons belde. Een paar dagen voor we op zomervakantie gingen. Het kwam te koop! Oei! De kijkdagen waren tijdens onze vakantie.. Gelukkig mochten we de dag voor ons vertrek alsnog even langs om te kijken en mijn gevoel werd bevestigd, wat zou ik hier graag willen wonen! Gelukkig deelden mijn man deze mening en ook onze 2 kindjes van nu 4 en 1 liepen rond op hun 'voetbalveld' alsof ze het wel zagen zitten haha.
wij zijn vervolgens op vakantie gegaan, hebben daar een bod uitgebracht en jullie snappen waar onze gedachten waren op vakantie haha

Maar goed, gek als de huizenmarkt tegenwoordig is, hebben we het bod gedaan met in ons hoofd meer het gevoel van nou, het zal wel niet in deze gekke tijd.. Maaar, een week later werden we gebeld door de makelaar. Gefeliciteerd! Jullie bod is geaccepteerd!!

Heeeel blij, maar ook van de ene op de andere dag in een rollercoaster. We zijn hals overkop eerder naar huis vertrokken omdat er echt nog veel moest gebeuren voor ons huis überhaupt verkoop klaar (genoeg) was dus we hebben de rest van de vakantie vooral daaraan besteed.
En inmiddels is het bijna zo ver! Over iets meer dan een week krijgen we de sleutel van ons 3e paleisje in 5 jaar tijd.

Alles, maar dan ook echt alles moet er weer aan verbouwd worden. Er zit zelfs geen gasaansluiting in en het voelt alsof je 80 jaar terug gaat in de tijd. Het is netjes bij gehouden, maar gewoon echt heel oud.
We krijgen in december of in januari een stacaravan in de tuin en gaan dus vanaf dan een poosje op werkvakantie in eigen tuin.

Ik wil graag het verbouwingsproces weer bij gaan houden in dit topic. Ik hoop dat er mensen zijn die het leuk vinden om het weer te volgen!