Nou ben ik wel heel benieuwd wat andere mensen doen voor werk. En wat heb je er voor moeten doen? Opleiding/cursus? Hoe ben je aan je baan gekomen?
Ik hoop er inspiratie uit te kunnen halen. Daarnaast ben ik gewoon echt reuze benieuwd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel afwisselend werk waar je ook veel creativiteit in kwijt kan. Het is wel echt kantoorwerk, dus ik zie mezelf dit niet tot mijn pensioen 40u per week doen
Overigens heb ik Medische Informatiekunde gestudeerd aan de UvA en kon met mijn bachelor zo direct starten in mijn huidige baan.
Twee studies tegelijkertijd doen is geen aanrader maar ik ben blij met mijn keuze. Na het afstuderen had ik zo werk. 
Doe dit nu bijna 8 jaar.
Westhof schreef:Ik ben e-commerce marketeer in de food business. Ik ben vooral met SEO (zoekmachineoptimalisatie) en SEA (online adverteren) bezig.
Ben hier terechtgekomen na een studie Communicatie aan de Universiteit Utrecht en een traineeship online marketing.
HRM voor gestudeerd, daarin werkervaring opgedaan en naar deze functie gegroeid.
Zoveel stress is niet goed voor een mens. Mkango schreef:Westhof schreef:Ik ben e-commerce marketeer in de food business. Ik ben vooral met SEO (zoekmachineoptimalisatie) en SEA (online adverteren) bezig.
Ben hier terechtgekomen na een studie Communicatie aan de Universiteit Utrecht en een traineeship online marketing.
Ik doe hetzelfde werk, alleen zit ik in een retailniche en heb ik Geschiedenis gestudeerd. Ik werk dan ook niet in Nederland, want daar was ik met mijn achtergrond nooit aangenomen voor deze baan.
ik ben graag bezig met mijn handen..
nog steeds ga ik elke dag met veel plezier naar het werk. Het is heel afwisselend werk, uren zijn zelf in te vullen evenals hoeveelheid kantoor en thuis werk. Siersma schreef:Ik werk in een winkel. Geen opleiding voor gedaan, is zo gelopen. Stiekem heb ik spijt dat ik nooit mijn droombaan ben gaan doen, vrachtwagenchauffeuse. Maar ik durfde de opleiding niet te gaan doen, nog steeds heel veel spijt van