Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MCE schreef:zijn deze dieren mee gekomen uit polen? dan zijn ze vast gewend aan deze - voor ons - barbaarse leefomstandigheden
MCE schreef:zijn deze dieren mee gekomen uit polen? dan zijn ze vast gewend aan deze - voor ons - barbaarse leefomstandigheden
Brainless schreef:MCE schreef:zijn deze dieren mee gekomen uit polen? dan zijn ze vast gewend aan deze - voor ons - barbaarse leefomstandigheden
Klopt.
Als dat zo is, is dat geen probleem.
Mijn adoptiekindje uit Afrika geef ik ook amper te eten en loopt zonder schoenen en in een aftands t-shirtje buiten.
In de winter mag ze in de schuur en dat gaat prima.
Zij is toch niet beter gewend.
Charlotte124 schreef:114 niet 144!
Oehlala schreef:Waarom ga je niet gewoon eerst een keer het gesprek met de buren aan?
Ze gaan je niet vermoorden en sturen je ook niet de loopgraven in, en misschien nemen ze je tips wel aan en houd je er een leuke vriendschap/ burenrelatie aan over.
Jildau schreef:Charlotte124 schreef:114 niet 144!
Dan zal de dierenbescherming het wel verkeerd op de site hebben staan.
https://www.dierenbescherming.nl/contac ... dierenleedOehlala schreef:Waarom ga je niet gewoon eerst een keer het gesprek met de buren aan?
Ze gaan je niet vermoorden en sturen je ook niet de loopgraven in, en misschien nemen ze je tips wel aan en houd je er een leuke vriendschap/ burenrelatie aan over.
Ik zou persoonlijk geen vriendschap willen met mensen die zo met dieren omgaan.
dierenfan schreef:MCE schreef:zijn deze dieren mee gekomen uit polen? dan zijn ze vast gewend aan deze - voor ons - barbaarse leefomstandigheden
Dan nog is er een verplichting 24/7 water ter beschikking en op tijd voeren!!
Absoluut 144 bellen
En overigens de gemiddelde Pool verzorgd zijn hond(en) stukken beter als hoe jij er over denkt. Ik heb jarenlang met Polen gewerkt en hier in omgeving wonen best veel Polen maar ze zijn gek met hun dieren net zoals ik. Ze lopen veel met de honden, bij uitjes gaan de honden vaak mee en ze behoren echt bij hun en wonen in huis. Ik ken persoonlijk geen Polen met buiten honden zelfs. Wel 2 huizen waar ook katten leven en die lopen altijd gezellig met hun mee richting werk of bus of winkel. Die zien er super uit ook
Charlotte124 schreef:[
Vroegah was het 114