Ik moest gelijk betalen en dan zou het verzonden worden. Maar je raad het al...ik wacht nog steeds.
De track en trace van DHL geeft aan dat het pakket nog niet eens ontvangen is bij DHL.
Het contact formulier op de site stuur mij door naar een vage site in het japans/chinees.
Telefonisch krijg ik alleen voicemail en daar word niet op gereageerd.
Ik heb gister een mail gestuurd maar daar nog geen antwoord op. Daarom heb ik vanmorgen nogmaals een mail gestuurd waarin ik ook heb gezegd dat ik aangifte ga doen.
Wie heeft er ervaring met dit 'bedrijf'? Heb je dezelfde problemen gehad en hoe heb je dat opgelost.
Op Internet lees ik alleen maar slechte recensies en ik heb spijt dat ik dat niet even na heb gekeken. Normaal gebruik ik ook altijd Afterpay omdat ik altijd eerst het product wil ontvangen voor ik betaal.
Nu doe ik dan een keer niet loop ik gelijk in de val.

die zou wel gemeld mogen worden bij de autoriteit persoonsgegevens. Jeetje.
