Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) gebruik de droger eigenlijk ook alleen voor m’n bed en m’n sokken 
Marije_jiplover schreef:Degenen die zeggen dat de was klam blijft bij drogen, hebben jullie dan wel de hoeveelheid was aangepast aan de droogcapaciteit van de combinatie?
Onze wasmachine kan 7 kg was aan, maar maar 4 kg om te drogen.
Wanneer ik de machine dus volprop en dan wil wassen én drogen, ja, dan wordt het niet droog.
Wanneer ik me netjes aan de kleinere hoeveelheid hou, komt het er prima droog uit.
mvdende schreef:Toen ik in mn appartement kwam wonen, had ik maar ruimte voor één apparaat. Ik koos dus ook voor een combi. Een Indesit.
Hij wast, hij droogt niet helemaal en de was ruikt niet fris na drogen. Ben er absoluut niet tevreden mee. Maar het was dit of alleen een wasmachine want het budget was erg krap. Deze combi kostte geloof ik €350.
Nu ik ben verhuisd en wél ruimte heb voor 2 apparaten, komen die er allebei mocht deze stuk gaan. Maar voorlopig doet ie het nog...
Mn zusje is in mijn appartement getrokken en heeft een combi gekocht van een wat beter / duurder merk en is daar wél tevreden mee.

) waardoor je het weer opnieuw mag doen.
ruitje schreef:Ik al jaren. Vooral omdat ik gewoon altijd druk ben en ik dan nu in 1 x wassen en drogen klaar heb als ik een hele dag niet thuis ben.
Had altijd een Indesit maar nu een Samsung. De kwaliteit is echt beter weegt af en verkort de droogtijd, meer functies en droogt beter.
De indesit kon bij wolwas ook gaan pluizen. Samsung heb ik nog geen wolwas mee gedaan dus dat weet ik niet.
Indesit ging wel lang mee voor weinig geld
purny schreef:Alleen vraag ik me wel af waar je het pluizenfilter kan vinden van de indesit?
Siamsmeesje schreef:Een echt pluizenfilter had die Indesit van ons niet, wel een hoop pluis als je het filter en het afwaterslangetje verwijderde (onderaan de voorkant). Maar toen de monteur hem openmaakte na het gebarsten betonblok, zat de hele binnenkant van de machine vol met een dun laagje, bijna aaibaar pluis :+
Dat laagje was volgens hem heel normaal bij dit soort machines.