Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Over de bezorging
Als de ontvanger niet thuis is, dan kan hij de brief ophalen bij een PostNL-locatie. Aangetekende brieven bezorgen we niet bij de buren. We overhandigen de brief pas als de geadresseerde of een (volwassen) huisgenoot heeft getekend.
Kunnen we de brief niet bezorgen bij de geadresseerde? Geen zorgen. De brief sturen we automatisch en kosteloos naar jou terug. Let op dat je wel het retouradres op de envelop schrijft.
Captain schreef:Ik kreeg pas mijn nieuwe telefoon als aangetekend pakketje. Ik kon de datum van ontvangst niet kiezen en we waren dus niet thuis. De PostNL meneer heeft hem in het zicht naast ons huis neergelegd.
Het mag niet maar ze doen het constant. Ik heb overigens een klacht ingediend.
Paardenfan25 schreef:Mag post nl een aangetekende brief op een afgifte punt bij een supermarkt afgeven?
Captain schreef:Paardenfan25 schreef:Mag post nl een aangetekende brief op een afgifte punt bij een supermarkt afgeven?
Nee.
Niet in de brievenbus, niet bij de buren, niet bij oma Nel om doe hoek, en ook niet bij een afgiftepunt. Alleen bij degene aan wie die verstuurd is, die persoon moet zich legitimeren en dan pas mag de bezorger hem afgeven.
Paardenfan25 schreef:Kidde schreef:Dan is het toch niet zo gek, ik dacht dat het om een kind van 8 zou gaan. Volwassen huisgenoot mag inderdaad een aangetekende brief aannemen
Verbaast mij. Ook aangetekende brieven van overheids instanties?
Hier zijn ze verder heel netjes. Als er niemand thuis is moet hij worden opgehaald bij het postkantoor