Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

meggiemeg schreef:Kan je hem niet aanbieden waar hij daadwerkelijk recht op heeft? Dus het bedrag delen door het aantal ramen wat normaal voor die 17.- gedaan zou worden en dan maal het aantal ramen wat werkelijk is gewassen? Dan is het netjes opgelost toch?
corinep schreef:Ik had ook zo'n briefje in de bus... Feniks glazenwasser ofzo, dacht nog hee leuke prijs maar 17 euro voor en achter boven en beneden kan natuurlijk eigenlijk niet uit...
Ik vertrouw het niet dus ga er niet mee in zee. Ook omdat ze dus minimaal 3 keer komen en je daarna pas kan opzeggen. Hebben ze mooi even de tijd om uitgebreid al je spullen te inventariseren door t raam...
Storm schreef:Ik moet me ook niet zo aanstellen, ik weet het. Maar ik ben soms een doemdenkers en bang dat iemand iets uithaalt met het huis waar ik zo voor gevochten heb
Edit: wat Suzanne zegt dus...
Maar nee, ik heb geen contact, en heb ze 1 keer gezien, dat was de eerste keer dat ze de ramen kwamen zemen. 2 vriendelijke buitenlandse mannen die ik nog koffie en een koekje heb gebracht. Man van vandaag was nieuw voor mij.
Ik zal eens rondvragen in de buurt of er een betrouwbaar bedrijf is. Ben bang van niet, omdat ik al meerdere mensen heb horen klagen over het gebrek aan een glazenwasser.
Als ze specifieker worden met hun dreigementen met het briefje dat je van ze hebt naar de plaatselijke politie. Kans is groot dat ze dan wel gekend zullen zijn.
Peuk schreef:Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar het gaat over €17 euro.. dat is geen wereldschokkend bedrag. Dus tenzij je er een principe kwestie van wil maken zou ik het gewoon geven, zwart op wit laten zetten en tot nooit meer ziens.
Nooit geweten! ingedebruijn schreef:Ik had ook zulk gajes als glazenwasser. Hadden mijn plantjes compleet vertrapt en nee ze konden er makkelijk naast gaan staan.
Daarop ook opgezegd. Kwamen ze doodleuk weer maar gewoon mijn opzegging laten zien. Dikke doei.
Daarna een officiële gevonden. Inderdaad duurder maar netjes via online factuur en laat een paar dagen van te voren weten wanneer ie komt zodat ik de tuin open kan laten.