Vriendjes en problemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Friesmeisjee

Vriendjes en problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 17:29

Ik heb een heel leuk vriendje, al bijna een jaar ondertussen maar er komen ook ongemakken bij kijken nu...
Ik ken nog steeds zijn "vaste vriendenploeg" niet. De dorpsvrienden heb ik er 1 van op sociale media, maar ook nog nooit gezien en verder niemand. En de lieve jongen volgt op insta allemaal vrouwenaccounts, en dan niet de Lisa zn ex-vriendinnetje van de basisschool maar met name Duitse en Poolse vrouwen in bikini. Dat tot dusver, maar mocht deze vrouw een foto met haar kinderen erop zetten bijvoorbeeld, word hij niet geliked maar in bikini wel. Ook heeft hij een keer gereageerd op een foto van een vrouw en toen ik hem hier mee confronteerde, was het een foutje kwam er op whatsapp uit en zij hij dat hij me niet kwijt wou en het hem speet ect. Toen ik daar face tot face over begon kwam er niet echt veel meer uit als een sorry & het was dom....
Daarbij heeft hij op snapchat momenteel een paar meiden waarvan de snapchats weg worden geveegd als ik erlangs zit. Terwijl als sommige mij snapchatten hij het opend (en geen probleem want heb dat niet te verbergen voor hem) maar zodra ik zijn telefoon aankijk word hij al link.
Ook weet ik dat hij foto's van mooie dames deelt met een vriend, prima het zijn meestal bn'rs of modellen en goed het blijven mannen.
Nou wil ik hem niet helemaal afzijken want het is echt wel een hele lieve leuke jongen die er ook echt voor me is. Ik heb een hele moeilijke periode gehad en zit nu in de nasleep, hij heeft mij in 100 000 stukjes zien breken en heeft me getroost terwijl hij er volgensmij geen hout van snapt. En ik hoornjullie al zeggen liefde maakt blind, maar ik ben er van overtuigd dat als je iemand zo ziet breken om een deels bepaalde reden dat ook met liefde te maken heeft, dat je het dan niet over je hart verkrijgt "haar te gebruiken". Het is echt wel een schat van een jongen maar dat zijn echt dingen waar ik me dood aan irriteer. Ik heb dit ookal een paar keer face to face opgegooit maar elke keer word er overheen gepraat of komt er gewoon weg geen andwoord, via whatsapp komt er meer andwoord. Terwijl dat echt wel dingen zijn die je zo ook met elkaar moet kunnen bespreken.

Nou lang verhaal kort; hebben jullie tips of meningen? Alles is welkom. Nogmaals het is echt geen playboy en we zijn allebij volwassen dus hier moet toch een oplossing in te vinden zijn...

Pluttersput

Re: Vriendjes en problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 17:34

Je kunt hoog en laag allebei volwassen zijn. Maar als mijn man deed wat jouw vriend deed was hij nog lang niet jarig.
Is hij helemaal betoeterd. Vrouwen bekijken in zijn eigen tijd prima. Maar als die van mij ineens alleen maar buitenlandse dames in bikini ging volgen, en dingen weg zou swipen had hij toch wat uit te leggen.
Side note, hier wordt ook regelmatig gewoon in elkaars telefoons meegelezen en meegekeken. En als we iets willen weten van de ander wordt dat gewoon besproken, nog nooit gekke dingen uit gekomen verder

De keren dat dat wél zo was zat mijn onderbuikgevoel goed. En kreeg hij de keus ik of zij. Daar ben ik gewoon heel hard in. Maar wat is al jaaaaren geleden, nu is dat helemaal niet meer, alles is te bespreken.

Dus nee. Ik vind het niet kunnen wat hij doet. Als vrijgezel prima. Maar niet in een relatie.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 17:35

Ik vind Snapchats wegvegen en zo beschermend zijn naar zijn telefoon echt slecht nieuws. Dat deed mijn ex ook en die had inderdaad wat te verbergen en bedonderde de boel. :n

Zou hem eens vragen waarom hij zonodig met die meiden moet snappen en daar zo geheimzinnig over doet.

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 17:39

Pluttersput schreef:
Je kunt hoog en laag allebei volwassen zijn. Maar als mijn man deed wat jouw vriend deed was hij nog lang niet jarig.
Is hij helemaal betoeterd. Vrouwen bekijken in zijn eigen tijd prima. Maar als die van mij ineens alleen maar buitenlandse dames in bikini ging volgen, en dingen weg zou swipen had hij toch wat uit te leggen.
Side note, hier wordt ook regelmatig gewoon in elkaars telefoons meegelezen en meegekeken. En als we iets willen weten van de ander wordt dat gewoon besproken, nog nooit gekke dingen uit gekomen verder

De keren dat dat wél zo was zat mijn onderbuikgevoel goed. En kreeg hij de keus ik of zij. Daar ben ik gewoon heel hard in. Maar wat is al jaaaaren geleden, nu is dat helemaal niet meer, alles is te bespreken.

Dus nee. Ik vind het niet kunnen wat hij doet. Als vrijgezel prima. Maar niet in een relatie.

Inderdaad heb ik die keuzes ook voorgelegd en het begon met gewoon de nette vraag; goh wie is ze/waar ken je haar van? Ik heb ook veel jongens/mannen in mijn recente snapchats staan en als hij aan mij vraagt goh wie is Jantje? Leg ik hem dat uit oooh die heb ik leren kennen op een festival toen en toen. Kan he, kan hij ook maar eerst was het huh wie huh weet niet en toen was het van ja festival ofzo dat ik ook bij me eigen dacht hmmm... vind dit erg lastig want wil hem niet kwijt, ben echt gek met hem en op hem. Maar dit ga ik natuurlijk geen 10 jaar volhouden dat is ook heel makkelijk. En precies wat je zegt we kijken wel eens in mekaars telefoon, hij zoekt ook wel eens iets op in mijn telefoon of ik zwg ooh app mama ff, helemaal prima geen geheimen.

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 17:40

MarlindeRooz schreef:
Ik vind Snapchats wegvegen en zo beschermend zijn naar zijn telefoon echt slecht nieuws. Dat deed mijn ex ook en die had inderdaad wat te verbergen en bedonderde de boel. :n

Zou hem eens vragen waarom hij zonodig met die meiden moet snappen en daar zo geheimzinnig over doet.

Jaa ik heb daar een complete brief over geschreven toen werd dat wel minder, hij opende ze niet perse maar ze werden niet snel weg geveegd. Alleen die tijd is nu weer verdwenen... overigens heeft hij dit wel echt al vanaf het begin van de relatie en dat zit mij dan ook altijd al een beetje in de weg.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 17:45

Ik vind het gewoon not done... dat soort grapjes.
En natuurlijk wil je hem niet kwijt. Maar wil je een jongen die elke mooie griet een bericht stuurt? En ''liket'?

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 17:48

Pluttersput schreef:
Ik vind het gewoon not done... dat soort grapjes.
En natuurlijk wil je hem niet kwijt. Maar wil je een jongen die elke mooie griet een bericht stuurt? En ''liket'?

Nee tuurlijk niet! Hij mocht echt blij zijn dat hij toen niet in mijn buurt was toen ik zag dat hij onder dat bericht had gereageerd.. stond zo te trillen en te shaken ik weet zeker dat ik hem op zijn gezicht had geslagen... en nee geweld is echt geen oplossing maar ik was in alle staten heb denk wel een half uur nodig gehad voordat ik "redelijk netjes" een screenshot kon sturen met de vraag waar de f... dit op sloeg en dat hij me zoveel pijn doet zo en dat hij dat godv....... zo goed weet.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 17:49

"Goed het blijven mannen"... Nee hoor. Ook mannen kunnen leren zich normaal te gedragen en niet als een lompe boer zonder enig benul. Zo leuk en lief klinkt hij niet, er loopt vast ergens een leuker exemplaar rond. Kan deze lekker naar hartenlust allerlei vrouwen liken zonder dat hij bang hoeft te zijn dat jij erachter komt.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 17:49

Goh op Instagram kijken naar andere vrouwen vind ik het probleem niet. Mijn vriend volgt ook college babes

Ik zou niet blij zijn met het wegvegen en 'stiekem' snappen.

Wat gebeurt er als je eens vraagt of je op zijn telefoon iets mag opzoeken? Doet die dit of wordt hij heel raar

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 17:52

Je kunt beiden volwassen zijn, maar een ander kan nog steeds een heel stuk minder volwassen zijn dan jij, of andere dingen normaal vinden.. (En dan haak ik even in op de likes e.d.) Mannen kijken naar bikinifoto's, het is alleen een heel andere stap als ze dat actief gaan liken reageren en stiekem doen. Dan is er iets niet in de haak.

Ik krijg het idee dat hij niet bepaald klaar is voor een relatie, in ieder geval niet iets serieus waarbij je je beseft wat wel en niet door de beugel kan.

Als hij deze gedragingen heeft (ook reacties geeft zoals hij doet op je zorgen) en jij voelt je er niet okay bij, dan ben ik bang dat jullie op een bepaald moment niet meer bij elkaar zullen zijn. Dat komt bij mij uit mijn ervaring. Mijn ex deed exact hetzelfde en erger en toen ik er wat van zei wuifde hij het weg, gaf slappe excuses en ging hij stiekem door. Wat je schrijft heb ik allemaal meegemaakt en daar heb ik met mijn stomme hoofd vier jaar aan gewerkt, terwijl het helemaal mijn probleem niet had moeten zijn..
De quote "er zijn veel betere jongens" is in mijn geval helemaal waar geweest.

Mijn huidige vriend stelde mij voor aan zijn beste vrienden toen wij twee tot drie maanden aan het daten waren. De hele groep leerde ik kennen toen we na die twee maanden netaan samen waren. Dergelijke accounts volgt hij amper, of komt ervoor uit, en foto's die zijn vrienden sturen van bikinimodellen laat hij lachend aan mij zien. Ik zie het wel als een soort red flags die ik in mijn tijd beter had moeten zien tijdens die vorige relatie.. Sorry, Het gevoel wat je van ditsoort acties van hem krijgt herken ik pijnlijk en geloof me, het hoort niet.. :n

Pumpkinbroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 17:57

Ik lees allemaal rode vlaggen.

1. Je kent geen vrienden van hem na 1 jaar samen zijn
2. Hij is online veel te veel bezig met andere vrouwen
3. Stiekem met zijn telefoon

En het belangrijkste, jij word er niet gelukkig van want je onderbuikgevoel is heel hard bezig om je iets duidelijk te maken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:03

Het klinkt niet echt volwassen.. En het stukje 'het blijven mannen' vind ik echt onzin. Als mijn vriend zo vulgair zou doen met vrienden zou het mijn vriend niet zijn, ik vind dat namelijk echt heel erg kansloos.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:11

Friesmeisjee schreef:
Pluttersput schreef:

Inderdaad heb ik die keuzes ook voorgelegd en het begon met gewoon de nette vraag; goh wie is ze/waar ken je haar van? Ik heb ook veel jongens/mannen in mijn recente snapchats staan en als hij aan mij vraagt goh wie is Jantje? Leg ik hem dat uit oooh die heb ik leren kennen op een festival toen en toen. Kan he, kan hij ook maar eerst was het huh wie huh weet niet en toen was het van ja festival ofzo dat ik ook bij me eigen dacht hmmm... vind dit erg lastig want wil hem niet kwijt, ben echt gek met hem en op hem. Maar dit ga ik natuurlijk geen 10 jaar volhouden dat is ook heel makkelijk. En precies wat je zegt we kijken wel eens in mekaars telefoon, hij zoekt ook wel eens iets op in mijn telefoon of ik zwg ooh app mama ff, helemaal prima geen geheimen.

Als je het geen 10 jaar meer gaat volhouden dan ren. Nu heb je al een onderbuik gevoel. Wachten en hopen op verandering is uitstel van executie.

Zie je met hem een huisje boompje beestje en samen 80 jaar oud worden? De vader van je kids als je die wil.
De man die voor je klaar staat als het nodig is en niet enkel op zijn voorwaarden.

Of denkt je hoofd aan andere dingen/mannen, slechts korte termijn toekomst als in wanneer zien we elkaar. zie je dan positieve dingen of is het negatief. Zal hij weer op zijn telefoon zitten, wat swipted hij nu weer weg.

Je begrijpt wel dat dat laatste niet gezond is.

Hoe leuk deze man ook is, geloof me er zijn leukere die wel voor jou gaan.
En meid, dat verdien jij!!

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 18:16

belle_boef schreef:
Friesmeisjee schreef:

Als je het geen 10 jaar meer gaat volhouden dan ren. Nu heb je al een onderbuik gevoel. Wachten en hopen op verandering is uitstel van executie.

Zie je met hem een huisje boompje beestje en samen 80 jaar oud worden? De vader van je kids als je die wil.
De man die voor je klaar staat als het nodig is en niet enkel op zijn voorwaarden.

Of denkt je hoofd aan andere dingen/mannen, slechts korte termijn toekomst als in wanneer zien we elkaar. zie je dan positieve dingen of is het negatief. Zal hij weer op zijn telefoon zitten, wat swipted hij nu weer weg.

Je begrijpt wel dat dat laatste niet gezond is.

Hoe leuk deze man ook is, geloof me er zijn leukere die wel voor jou gaan.
En meid, dat verdien jij!!

Lief! <3 maar dat is het hele ding daarbij dus ook nog ik zie mezelf (buiten deze oliebol om dan he) wel oud worden met die jongen, ik zie ons al samen wonen en over een aantal jaar misschien een kindje en noem het maar op. Ik heb het al gepland zegmaar.. vond laatst een goeie quote en die raakte me ook weer; jij hebt plannen voor het weekend, ik voor de toekomst. En letterlijk hij weet nu nog niet wat dit weekend te doen & ik weet al waar ik volgend jaar wil zijn

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:17

Pumpkinbroes schreef:
Ik lees allemaal rode vlaggen.

1. Je kent geen vrienden van hem na 1 jaar samen zijn
2. Hij is online veel te veel bezig met andere vrouwen
3. Stiekem met zijn telefoon

En het belangrijkste, jij word er niet gelukkig van want je onderbuikgevoel is heel hard bezig om je iets duidelijk te maken.

Hier sluit ik me bij aan. Vooral de laatste zin, 'jij wordt er niet gelukkig van' vind ik een belangrijke. Je hebt al meerdere malen aangegeven dat wat hij doet, jou zorgen baart. Blijkbaar is hij te bedonderd om er iets mee te doen, ondanks dat jij je er niet prettig bij voelt. Als hij al die tijd niet naar je luistert en niet met je praat over wat jou dwars zit, zou het voor mij zo langzamerhand klaar zijn.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:24

Ik vind dit gedrag echt niet oké, ik vind dat niemand in een relatie zich zo hoort te gedragen. Meid: tijd om afscheid te nemen en een gelijkwaardige rekatie te starten.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:25

Ik zal wel half Bokt over mij heen krijgen :')

Maar ik zou er ook niet zo goed tegen kunnen als mijn vriend bijhield welke foto's ik wel en niet likede of boos werd als ik reageerde op modellenfoto's :+ . Ik volg op Tiktok ook enkele zeer appetijtelijke brandweermannen en dat is echt niet omdat ik niet van mijn vent houd, maar heuj, het oog wil ook wat :D

Ik heb persoonlijk liever dat mijn man 100 vieze borstenfoto's doorstuurd naar zijn maten dan dat hij appt met Lisa zijn ex vriendin, maar dat is vast persoonlijk :)

Een brief naar hem schrijven hierom of helemaal woest worden van een reactie onder een foto? Ik zou ook 3 x nadenken voordat ik mijn snap open als er om niks een drama gemaakt word.

Ik denk inderdaad dat jullie niet matchen,niet zozeer omdat je vent een enorme vreemdgaander is, maar gewoon omdat jullie ieder andere dingen nodig hebben in een relatie :) .

Daar is niks mis mee,het is goed om zelf te leren hoe je in een relatie wil staan en wat je nodig hebt :) . De een heeft het nodig dat je de telefoon van je partner mag doorkijken, de ander heeft juist ruimte nodig. Dat maakt de een niet minder dan de ander, het is alleen belangrijk dat je iemand vind met dezelfde waarden :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:34

Als ik een ding heb geleerd is het om op je instinct te vertrouwen. Je hebt niks voor niks een onderbuikgevoel. Dus de kans dat er wat speelt is reëel.

Je hebt het geprobeert bespreekbaar te maken maar er wordt overheen gepraat en er verandert niks. Dan heb je 2 keuzes. Zo aan blijven modderen en je rot voelen, of voor jezelf kiezen.

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 18:36

ruitje schreef:
Ik zal wel half Bokt over mij heen krijgen :')

Maar ik zou er ook niet zo goed tegen kunnen als mijn vriend bijhield welke foto's ik wel en niet likede of boos werd als ik reageerde op modellenfoto's :+ . Ik volg op Tiktok ook enkele zeer appetijtelijke brandweermannen en dat is echt niet omdat ik niet van mijn vent houd, maar heuj, het oog wil ook wat :D

Ik heb persoonlijk liever dat mijn man 100 vieze borstenfoto's doorstuurd naar zijn maten dan dat hij appt met Lisa zijn ex vriendin, maar dat is vast persoonlijk :)

Een brief naar hem schrijven hierom of helemaal woest worden van een reactie onder een foto? Ik zou ook 3 x nadenken voordat ik mijn snap open als er om niks een drama gemaakt word.

Ik denk inderdaad dat jullie niet matchen,niet zozeer omdat je vent een enorme vreemdgaander is, maar gewoon omdat jullie ieder andere dingen nodig hebben in een relatie :) .

Daar is niks mis mee,het is goed om zelf te leren hoe je in een relatie wil staan en wat je nodig hebt :) . De een heeft het nodig dat je de telefoon van je partner mag doorkijken, de ander heeft juist ruimte nodig. Dat maakt de een niet minder dan de ander, het is alleen belangrijk dat je iemand vind met dezelfde waarden :)

Yess! Die had ik verwacht! Geen haat trouwens :) het is natuurlijk inderdaad van mij ronduit triest dat ik "bijhoud" wat hij liked, mee eens! Maar dat is erger geworden sinds hij reageerde onder een foto van een duitse vrouw, en niet dat hij een maat tagde of zo hoor. Ook turf ik niet op een lijstje af wie de meeste likes krijgt, maar het viel gewoon op. Ik heb inderdaad ook een knappe brandweerman op tiktok, en daar reken ik hem ook echt niet op af, maar wel dat hij meer dat soort accounts volgd als "normale". Hij appt gelukkig ook niet met een ex (heeft hij ook niet dus word lastig) maar was een soort voorbeeldje hahaha.

Super blij dat je het vanaf de andere kant bekijkt! En trouwens met de andere reacties ook super blij haha. Ik ga gewoon een gesprek face to face beginnen over wat hij ziet in de toekomst, gewoon open en eerlijk. En als hij die niet met mij ziet, wat natuurlijk kan he, reken ik hem dat niet af, maar vraag ik me wel af wat hij nog bij me doet...

En let op; controleren van je vriend is echt geen feestje :( vind het van mezelf ronduit irritand maar iets in me vind echt dat het moet, gelukkig niet altijd! Maar goed elke keer is er wel 1 te veel ;)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:40

Fijne reactie! Wat ik vooral lastig vind is dat er niet echt een gesprek kan plaats vinden lijkt het?

Als hij zou zeggen: 'Ja, ik snap het dat het jou verdriet doet, zal ik dan voortaan gewoon naast je op de bank de snaps openen en kun jij dan misschien iets minder heftig reageren, want daardoor wil ik juist steeds minder delen.' ( weet ik veel, zoiets :') )
:

Dan erken je samen het probleem en kun je samen kijken naar een oplossing. Ik heb nu vooral het idee dat jij het gesprek probeert aan te gaan en hij dat niet kan of wil?

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 18:42

ruitje schreef:
Fijne reactie! Wat ik vooral lastig vind is dat er niet echt een gesprek kan plaats vinden lijkt het?

Als hij zou zeggen: 'Ja, ik snap het dat het jou verdriet doet, zal ik dan voortaan gewoon naast je op de bank de snaps openen en kun jij dan misschien iets minder heftig reageren, want daardoor wil ik juist steeds minder delen.' ( weet ik veel, zoiets :') )
:

Dan erken je samen het probleem en kun je samen kijken naar een oplossing. Ik heb nu vooral het idee dat jij het gesprek probeert aan te gaan en hij dat niet kan of wil?

PRECIES! tuurlijk moet er vanuit mijn kant ook iets gebeuren, ben ik helemaal mee eens. Maar precies het gesprek wil/kan niet op gang komen..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:47

Maar ben je altijd zo geweest of geeft hij er aanleiding toe?

Ik vind controlerend gedrag en jaloezie het probleem van jezelf. Het is een vorm van onzekerheid en daarmee je eigen stukje. Maar in sommige gevallen geeft een partner daar ook wel aanleiding toe met zijn gedrag. Ipv je het gevoel te geven dat alles goed zit en dat alles bespreekbaar is geeft hij andere signalen af. Dat kun je bespreken en dan moet je hopen dat hij eerlijk en open antwoord geeft en dat jullie er samen aan kunnen werken

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 19:14

Ik zie er ook niet zoveel kwaads in. Vroeger keken mannen in de playboy die dan soms gewoon in de 'leesmap' zat.
Bij het leger hangen mannen vaak ook sexy vrouwen als plaatje aan de wand op, terwijl ze thuis een vrouw hebben.
Nu kijken een hoop mannen naar vrouwen op Social media. En zolang het niet werkelijk om date afspraken gaat, zie ik niet wat er niet goed aan zou zijn?
Ik vind het wel bijzonder dat je zijn vriendengroep nog niet ken, misschien kun je voorstellen dat je het leuk lijkt zijn vrienden te zien? Bv wanneer ze iets gaan doen wat jou ook leuk lijkt?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 19:29

Friesmeisjee schreef:
Lief! <3 maar dat is het hele ding daarbij dus ook nog ik zie mezelf (buiten deze oliebol om dan he) wel oud worden met die jongen, ik zie ons al samen wonen en over een aantal jaar misschien een kindje en noem het maar op. Ik heb het al gepland zegmaar.. vond laatst een goeie quote en die raakte me ook weer; jij hebt plannen voor het weekend, ik voor de toekomst. En letterlijk hij weet nu nog niet wat dit weekend te doen & ik weet al waar ik volgend jaar wil zijn

Je hebt het al gepland.... TS, dit is eng. Een hele toekomst plannen omdat JIJ je vasthoud aan iets wat er zo te lezen gewoon niet is.

Is even hard, laat die man doen wat hij wil. Als jij niet met zijn van begin af aan gedrag kunt dealen is hij het gewoon niet. Ook niet als je er huisje-boompje-beestje bij fantaseert.

Hij hoeft niet te veranderen voor jou. Jij ook niet voor hem. Wat niet past past niet.

Ga eerst maar eens ergens van jezelf leren houden. Jij bent het belangrijkst in jouw leven. De rest is aanvulling.

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 19:34

Palmera schreef:
Friesmeisjee schreef:

Je hebt het al gepland.... TS, dit is eng. Een hele toekomst plannen omdat JIJ je vasthoud aan iets wat er zo te lezen gewoon niet is.

Is even hard, laat die man doen wat hij wil. Als jij niet met zijn van begin af aan gedrag kunt dealen is hij het gewoon niet. Ook niet als je er huisje-boompje-beestje bij fantaseert.

Hij hoeft niet te veranderen voor jou. Jij ook niet voor hem. Wat niet past past niet.

Ga eerst maar eens ergens van jezelf leren houden. Jij bent het belangrijkst in jouw leven. De rest is aanvulling.

Echt gepland is overdreven, ik weet echt niet wat ik 5 juli volgend jaar doe, maar weet wel dingen als dat ik dan in iedergeval wel opzoek wil naar een eigen plekje, dan al niet wonen. Meer doelen als echt gepland hebben dan doen we dit dan doen we dat.