Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pluttersput schreef:Je kunt hoog en laag allebei volwassen zijn. Maar als mijn man deed wat jouw vriend deed was hij nog lang niet jarig.
Is hij helemaal betoeterd. Vrouwen bekijken in zijn eigen tijd prima. Maar als die van mij ineens alleen maar buitenlandse dames in bikini ging volgen, en dingen weg zou swipen had hij toch wat uit te leggen.
Side note, hier wordt ook regelmatig gewoon in elkaars telefoons meegelezen en meegekeken. En als we iets willen weten van de ander wordt dat gewoon besproken, nog nooit gekke dingen uit gekomen verder
De keren dat dat wél zo was zat mijn onderbuikgevoel goed. En kreeg hij de keus ik of zij. Daar ben ik gewoon heel hard in. Maar wat is al jaaaaren geleden, nu is dat helemaal niet meer, alles is te bespreken.
Dus nee. Ik vind het niet kunnen wat hij doet. Als vrijgezel prima. Maar niet in een relatie.
MarlindeRooz schreef:Ik vind Snapchats wegvegen en zo beschermend zijn naar zijn telefoon echt slecht nieuws. Dat deed mijn ex ook en die had inderdaad wat te verbergen en bedonderde de boel.
Zou hem eens vragen waarom hij zonodig met die meiden moet snappen en daar zo geheimzinnig over doet.
Pluttersput schreef:Ik vind het gewoon not done... dat soort grapjes.
En natuurlijk wil je hem niet kwijt. Maar wil je een jongen die elke mooie griet een bericht stuurt? En ''liket'?
Friesmeisjee schreef:Pluttersput schreef:Je kunt hoog en laag allebei volwassen zijn. Maar als mijn man deed wat jouw vriend deed was hij nog lang niet jarig.
Is hij helemaal betoeterd. Vrouwen bekijken in zijn eigen tijd prima. Maar als die van mij ineens alleen maar buitenlandse dames in bikini ging volgen, en dingen weg zou swipen had hij toch wat uit te leggen.
Side note, hier wordt ook regelmatig gewoon in elkaars telefoons meegelezen en meegekeken. En als we iets willen weten van de ander wordt dat gewoon besproken, nog nooit gekke dingen uit gekomen verder
De keren dat dat wél zo was zat mijn onderbuikgevoel goed. En kreeg hij de keus ik of zij. Daar ben ik gewoon heel hard in. Maar wat is al jaaaaren geleden, nu is dat helemaal niet meer, alles is te bespreken.
Dus nee. Ik vind het niet kunnen wat hij doet. Als vrijgezel prima. Maar niet in een relatie.
Inderdaad heb ik die keuzes ook voorgelegd en het begon met gewoon de nette vraag; goh wie is ze/waar ken je haar van? Ik heb ook veel jongens/mannen in mijn recente snapchats staan en als hij aan mij vraagt goh wie is Jantje? Leg ik hem dat uit oooh die heb ik leren kennen op een festival toen en toen. Kan he, kan hij ook maar eerst was het huh wie huh weet niet en toen was het van ja festival ofzo dat ik ook bij me eigen dacht hmmm... vind dit erg lastig want wil hem niet kwijt, ben echt gek met hem en op hem. Maar dit ga ik natuurlijk geen 10 jaar volhouden dat is ook heel makkelijk. En precies wat je zegt we kijken wel eens in mekaars telefoon, hij zoekt ook wel eens iets op in mijn telefoon of ik zwg ooh app mama ff, helemaal prima geen geheimen.
belle_boef schreef:Friesmeisjee schreef:
Inderdaad heb ik die keuzes ook voorgelegd en het begon met gewoon de nette vraag; goh wie is ze/waar ken je haar van? Ik heb ook veel jongens/mannen in mijn recente snapchats staan en als hij aan mij vraagt goh wie is Jantje? Leg ik hem dat uit oooh die heb ik leren kennen op een festival toen en toen. Kan he, kan hij ook maar eerst was het huh wie huh weet niet en toen was het van ja festival ofzo dat ik ook bij me eigen dacht hmmm... vind dit erg lastig want wil hem niet kwijt, ben echt gek met hem en op hem. Maar dit ga ik natuurlijk geen 10 jaar volhouden dat is ook heel makkelijk. En precies wat je zegt we kijken wel eens in mekaars telefoon, hij zoekt ook wel eens iets op in mijn telefoon of ik zwg ooh app mama ff, helemaal prima geen geheimen.
Als je het geen 10 jaar meer gaat volhouden dan ren. Nu heb je al een onderbuik gevoel. Wachten en hopen op verandering is uitstel van executie.
Zie je met hem een huisje boompje beestje en samen 80 jaar oud worden? De vader van je kids als je die wil.
De man die voor je klaar staat als het nodig is en niet enkel op zijn voorwaarden.
Of denkt je hoofd aan andere dingen/mannen, slechts korte termijn toekomst als in wanneer zien we elkaar. zie je dan positieve dingen of is het negatief. Zal hij weer op zijn telefoon zitten, wat swipted hij nu weer weg.
Je begrijpt wel dat dat laatste niet gezond is.
Hoe leuk deze man ook is, geloof me er zijn leukere die wel voor jou gaan.
En meid, dat verdien jij!!
maar dat is het hele ding daarbij dus ook nog ik zie mezelf (buiten deze oliebol om dan he) wel oud worden met die jongen, ik zie ons al samen wonen en over een aantal jaar misschien een kindje en noem het maar op. Ik heb het al gepland zegmaar.. vond laatst een goeie quote en die raakte me ook weer; jij hebt plannen voor het weekend, ik voor de toekomst. En letterlijk hij weet nu nog niet wat dit weekend te doen & ik weet al waar ik volgend jaar wil zijn Pumpkinbroes schreef:Ik lees allemaal rode vlaggen.
1. Je kent geen vrienden van hem na 1 jaar samen zijn
2. Hij is online veel te veel bezig met andere vrouwen
3. Stiekem met zijn telefoon
En het belangrijkste, jij word er niet gelukkig van want je onderbuikgevoel is heel hard bezig om je iets duidelijk te maken.

. Ik volg op Tiktok ook enkele zeer appetijtelijke brandweermannen en dat is echt niet omdat ik niet van mijn vent houd, maar heuj, het oog wil ook wat 

.
. De een heeft het nodig dat je de telefoon van je partner mag doorkijken, de ander heeft juist ruimte nodig. Dat maakt de een niet minder dan de ander, het is alleen belangrijk dat je iemand vind met dezelfde waarden
ruitje schreef:Ik zal wel half Bokt over mij heen krijgen
Maar ik zou er ook niet zo goed tegen kunnen als mijn vriend bijhield welke foto's ik wel en niet likede of boos werd als ik reageerde op modellenfoto's. Ik volg op Tiktok ook enkele zeer appetijtelijke brandweermannen en dat is echt niet omdat ik niet van mijn vent houd, maar heuj, het oog wil ook wat
Ik heb persoonlijk liever dat mijn man 100 vieze borstenfoto's doorstuurd naar zijn maten dan dat hij appt met Lisa zijn ex vriendin, maar dat is vast persoonlijk
Een brief naar hem schrijven hierom of helemaal woest worden van een reactie onder een foto? Ik zou ook 3 x nadenken voordat ik mijn snap open als er om niks een drama gemaakt word.
Ik denk inderdaad dat jullie niet matchen,niet zozeer omdat je vent een enorme vreemdgaander is, maar gewoon omdat jullie ieder andere dingen nodig hebben in een relatie.
Daar is niks mis mee,het is goed om zelf te leren hoe je in een relatie wil staan en wat je nodig hebt. De een heeft het nodig dat je de telefoon van je partner mag doorkijken, de ander heeft juist ruimte nodig. Dat maakt de een niet minder dan de ander, het is alleen belangrijk dat je iemand vind met dezelfde waarden
het is natuurlijk inderdaad van mij ronduit triest dat ik "bijhoud" wat hij liked, mee eens! Maar dat is erger geworden sinds hij reageerde onder een foto van een duitse vrouw, en niet dat hij een maat tagde of zo hoor. Ook turf ik niet op een lijstje af wie de meeste likes krijgt, maar het viel gewoon op. Ik heb inderdaad ook een knappe brandweerman op tiktok, en daar reken ik hem ook echt niet op af, maar wel dat hij meer dat soort accounts volgd als "normale". Hij appt gelukkig ook niet met een ex (heeft hij ook niet dus word lastig) maar was een soort voorbeeldje hahaha.
vind het van mezelf ronduit irritand maar iets in me vind echt dat het moet, gelukkig niet altijd! Maar goed elke keer is er wel 1 te veel
)ruitje schreef:Fijne reactie! Wat ik vooral lastig vind is dat er niet echt een gesprek kan plaats vinden lijkt het?
Als hij zou zeggen: 'Ja, ik snap het dat het jou verdriet doet, zal ik dan voortaan gewoon naast je op de bank de snaps openen en kun jij dan misschien iets minder heftig reageren, want daardoor wil ik juist steeds minder delen.' ( weet ik veel, zoiets)
:
Dan erken je samen het probleem en kun je samen kijken naar een oplossing. Ik heb nu vooral het idee dat jij het gesprek probeert aan te gaan en hij dat niet kan of wil?
Friesmeisjee schreef:Lief!maar dat is het hele ding daarbij dus ook nog ik zie mezelf (buiten deze oliebol om dan he) wel oud worden met die jongen, ik zie ons al samen wonen en over een aantal jaar misschien een kindje en noem het maar op. Ik heb het al gepland zegmaar.. vond laatst een goeie quote en die raakte me ook weer; jij hebt plannen voor het weekend, ik voor de toekomst. En letterlijk hij weet nu nog niet wat dit weekend te doen & ik weet al waar ik volgend jaar wil zijn
Palmera schreef:Friesmeisjee schreef:Lief!maar dat is het hele ding daarbij dus ook nog ik zie mezelf (buiten deze oliebol om dan he) wel oud worden met die jongen, ik zie ons al samen wonen en over een aantal jaar misschien een kindje en noem het maar op. Ik heb het al gepland zegmaar.. vond laatst een goeie quote en die raakte me ook weer; jij hebt plannen voor het weekend, ik voor de toekomst. En letterlijk hij weet nu nog niet wat dit weekend te doen & ik weet al waar ik volgend jaar wil zijn
Je hebt het al gepland.... TS, dit is eng. Een hele toekomst plannen omdat JIJ je vasthoud aan iets wat er zo te lezen gewoon niet is.
Is even hard, laat die man doen wat hij wil. Als jij niet met zijn van begin af aan gedrag kunt dealen is hij het gewoon niet. Ook niet als je er huisje-boompje-beestje bij fantaseert.
Hij hoeft niet te veranderen voor jou. Jij ook niet voor hem. Wat niet past past niet.
Ga eerst maar eens ergens van jezelf leren houden. Jij bent het belangrijkst in jouw leven. De rest is aanvulling.