Ik heb met mijn vriend onlangs afgesproken om te proberen voor een kindje. Geklust op de 2dagen voor de ovulatie en de dag van de ovulatie zelf. (ik had een ovulatietest gebruikt, een beetje lukraak met veel geluk dus de goede dagen gemeten)
Ik ben net van school, hoger onderwijs en heb net een nieuwe baan.
Sinds 2 weken last van lichte menstruatie krampen. Uitslag van zwangerschapstest was negatief 3 dagen geleden. Gisteren dan toch besloten nog een test te doen. Positief!
Ik ben natuurlijk erg blij, maar anderzijds heb ik zoveel stress. Binnen 1,5 maand komt mijn trouw eraan, ik begin net met mijn nieuwe baan volgende week.. Ik ben bang dat ze dingen zouden misgaan etc. Volgens test clearblue 2-3 weken zwanger. Wat perfect klopt. Bevruchting was rond 20 juni.
Buiten de lichte krampen af en toe merk ik weinig voorlopig. Juist wel wat moe, en prikkelbaar.
Ik moet het even van me afschrijven, weet niet waarom. Opluchting, ervaringen delen,.. Ik zou een gat in de lucht moeten springen, en ik ben echt wel blij maar het voelt nog zo surreel. Ik kan het niet geloven dat het al van de 1ste keer raak was. Dit was niet in mijn planning
hihi. Wat ik nu eigenlijk wil met dit bericht, geen idee. Het gewoon even van me afschrijven, denk ik.
je hebt nu ook nog ongeveer 36 weken om eraan te wennen en als het een gewenste bevruchting is komt dat in de meeste gevallen helemaal goed

wij waren ook compleet overdonderd toen het binnen een maand raak was. En ja dat bracht ook even twijfels en paniek mee. Maar inmiddels zijn we 7,5 maand na de test en hebben we ruim de tijd gehad er aan te wennen en ons voor te bereiden.
. Ik herken je gevoel. Ik had zelf in de planning dat het zo'n 5 a 6 maanden zou duren en het was in 1x raak inderdaad. Met de bevalling idem dito, ik ging uit van iets van 14 uur, maar binnen 3 uur was ze eruit. Kon ik ook al niet aan wennen
dus tja dan was er een gerede kans dat dit zou kunnen gebeuren natuurlijk.