Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
secricible schreef:Respect TS. Ivm overproductie heb ik 2 weken fulltime gekolfd. Ik vond het echt loodzwaar. Gelukkig nu weer aan de borst.
Ken je de fbgroep fulltime kolven? Daar zitten heel veel ervaringsdeskundigen.
secricible schreef:Respect TS. Ivm overproductie heb ik 2 weken fulltime gekolfd. Ik vond het echt loodzwaar. Gelukkig nu weer aan de borst.

tita schreef:secricible schreef:Respect TS. Ivm overproductie heb ik 2 weken fulltime gekolfd. Ik vond het echt loodzwaar. Gelukkig nu weer aan de borst.
Niet doen… niet doen dat is een complete gestoorde sekte
.gabyfedde schreef:Haha ik ben ook heeeel gauw uit die borstvoedingsgroep gegaan. Ja, er zit veel kennis en ervaring. Maar ook echte radicalen/extremisten die een onzekere moeder alleen nog maar onzekerder maken.
TS: respect!!
Puchje schreef:Hoi TS, goed bezig! Als je eenmaal een ritme hebt gevonden, dan gaat het super goed hoor!
Ik heb ruim vier jaar geleden 6 maanden fulltime gekolfd. Ik vond het heerlijk, momentje voor mezelf. Ik had een hele fijn kolf en kon dit altijd en overal. Alleen de laatste maand duurde de toeschietreflex heeeeul erg lang en toen ging de lol er wel van af.
Ik heb de borstvoeding in kleine flesjes gedaan en op volgorde in de koelkast gezet. Als ik teveel had, dan vroor ik het in in ijsblokjeszakjes van 15 ml. Dat was super fijn!
Respect en ga zo door!!!
Brainless schreef:Ik heb bij mijn eerste gekolfd, omdat hij amper zuigreflex had en niet aangelegd wilde worden.
Na een week of 4/6 hoefde ik alleen maar 's ochtends en 's avonds beide borsten te kolven en had ik meestal genoeg voor een dag voeding.
Als ik wat te kort kwam vulde ik aan met BV wat ik had ingevroren of gewoon met KV.
Siglos schreef:Brainless schreef:Ik heb bij mijn eerste gekolfd, omdat hij amper zuigreflex had en niet aangelegd wilde worden.
Na een week of 4/6 hoefde ik alleen maar 's ochtends en 's avonds beide borsten te kolven en had ik meestal genoeg voor een dag voeding.
Als ik wat te kort kwam vulde ik aan met BV wat ik had ingevroren of gewoon met KV.
Woow, wat knap! Ik kolf nu 5 keer per dag, maar durf niet te minderen, omdat ik dan bang ben dat alles weer weg is, maar ik hoorde idd vaker dat sommige vrouwen twee keer op een dag een hele boel kolven. Hoe heb je dat afgebouwd?