Annick75 schreef:Als je zo lang op een dag op de been bent, wissel je dan ook tussendoor van sokken en schoenen? Ik merk zeker met dit weer dat ik met een uurtje intensief sporten als natte sokken heb en natte sokken is ook vochtige schoenen en dat geeft wrijving.
Als jij 14 uur op een dag op de been bent en afstanden loopt, zou ik ook eens proberen tussendoor schone sokken en schoenen aan te trekken en eventueel je voeten even met wat talkpoeder oid in te smeren. Er is ook wel speciaal talkpoeder voor voeten, maar ik zou eerst eens gewone talkpoeder proberen.
Lange afstandswandelaars hebben ook vaak minimaal extra sokken mee en doorgaan ook wel extra schoenen.
En laat inderdaad eens een podotherapeut meekijken naar je looppatroon. Een slechte afwikkeling als dan niet in combinatie met overpronatie of supronatie kan ook flink zere voeten geven en dat los je niet op met alleen het zoveelste paar nieuwe schoenen.
Ik probeer om 17u van schoenen te wisselen maar dat lukt niet altijd, sokken nog niet aan gedacht!
Zodra onze jobstudenten klaar zijn met de examens ga ik inderdaad proberen eens een afspraak te maken bij een goede podoloog, dan heb ik weer wat meer tijd.
Ik sta in de winkel, heb de air Max geprobeerd maar die zitten te hoog aan mijn enkel helaas

Heb nog andere Nike’s gepast die wel heel comfy zaten. Ben nu weer andere sketchers aan het passen en laat me altijd verleiden omdat ze zo heerlijk zitten in de winkel maar ben bang dat ik deze ook weer zo snel ga verslijten. Deze hebben wel een soort lucht zool zoals de Air Max had dus overweeg hem wel. De Ecco’s en Xsensibel hebben ze blijkbaar enkel online pfff