Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Hoewel die vlinder en puntkomma nu een heel strak plan lijken, moet je je ook afvragen of je over 20 jaar nog elke dag eraan herinnerd wilt worden dat je een periode van zelfmoordgedachten en automutilatie gekend hebt.
Druif_01 schreef:Ik heb een kolibrie in 3 delen. De eerst is volledig in schets, de tweede is half schets en half realistisch en de derde is helemaal realistisch.
Ik wil ook nog een Fenix op mijn pols laten zetten, ook met een achterliggende gedachten. Zoals hierboven ook inderdaad: herrijzen uit je eigen as en ‘still I rise’.
Suzywuzy schreef:Ieder z'n ding, maar ik ben verrekte blij dat ik dat niet elke keer hoef te herbeleven als ik naar mijn lichaam kijk en me gewoon op de toekomst kan richten.Mkango schreef:Hoewel die vlinder en puntkomma nu een heel strak plan lijken, moet je je ook afvragen of je over 20 jaar nog elke dag eraan herinnerd wilt worden dat je een periode van zelfmoordgedachten en automutilatie gekend hebt.
In de toekomst kijken kan ik nietmaar ja, ik wil er graag aan herinnert worden. Ik ben al zo ver gekomen nu, en als het niet mee zit denk ik er altijd aan, "wat als".
Anastasia24 schreef:Ik herken het, ik wilde dat ook erg graag toen ik 11-13 was, was zelfs al gegaan naar n' shop maar nooit gezet, en god waar ben ik daar nu blij om. Als ik heel eerlijk mag zijn, denk er nog een jaar of twee over na.
Suzywuzy schreef:Ieder z'n ding, maar ik ben verrekte blij dat ik dat niet elke keer hoef te herbeleven als ik naar mijn lichaam kijk en me gewoon op de toekomst kan richten.[/quote]Mkango schreef:Hoewel die vlinder en puntkomma nu een heel strak plan lijken, moet je je ook afvragen of je over 20 jaar nog elke dag eraan herinnerd wilt worden dat je een periode van zelfmoordgedachten en automutilatie gekend hebt.
In de toekomst kijken kan ik nietmaar ja, ik wil er graag aan herinnert worden. Ik ben al zo ver gekomen nu, en als het niet mee zit denk ik er altijd aan, "wat als".
Suzywuzy schreef:Ik doe dit niet puur omdat het kan, het is omdat ik het echt wil. Ik sta achter mijn keuzes. Misschien niet nu gelijk als ik 16 ben he, maar naarmate de tijd als ik het echt goed heb bedacht. Dit is nu alleen maar mijn eerste stap, kijken wat ik wil, waar ik wil etc.