Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.ellepel schreef:ik vind het echt veel teveel geld, maar het ligt er denk aan waar je woont en wat je inkomen is.
ik heb een groter appartement met tuin en berging en betaal iets meer dan de helft van wat jij gaat betalen,dus dat scheelt nogal.
ik zou wel even goed nadenken dat je het nu kunt betalen, maar blijft dat in de toekomst ook zo.
want een huur word alleen maar hoger en wat als jouw inkomen om wat voor reden dan ook gigantisch daalt.
Peuk schreef:Bedankt voor de reacties.
Op basis van mijn huidige inkomen houd ik naast de vaste lasten ongeveer €800 per maand over. De boodschappen heb ik niet mee gerekend.
?capopjekop schreef:ellepel schreef:ik vind het echt veel teveel geld, maar het ligt er denk aan waar je woont en wat je inkomen is.
ik heb een groter appartement met tuin en berging en betaal iets meer dan de helft van wat jij gaat betalen,dus dat scheelt nogal.
ik zou wel even goed nadenken dat je het nu kunt betalen, maar blijft dat in de toekomst ook zo.
want een huur word alleen maar hoger en wat als jouw inkomen om wat voor reden dan ook gigantisch daalt.
Wow waar woon jij! Ik vind het niet duur. Ik betaal in Arnhem bijna 600 euro voor net iets meer vierkante meters en een balkonnetje. Inclusief g/l/w en internet ben ik meer kwijt.
. capopjekop schreef:ellepel schreef:ik vind het echt veel teveel geld, maar het ligt er denk aan waar je woont en wat je inkomen is.
Wow waar woon jij! Ik vind het niet duur. Ik betaal in Arnhem bijna 600 euro voor net iets meer vierkante meters en een balkonnetje. Inclusief g/l/w en internet ben ik meer kwijt.
Als je 800 euro overhoud in de nieuwe situatie dan heb je aardig wat speelruimte over. Of heb je ook nog een paard?
Peuk schreef:Haha ik woon in de regio van Utrecht, dus denk niet dat je dat kan vergelijken met Assen.. Normaliter zou deze woning veel duurder zijn, maar ik kan het huren van iemand die ik goed ken en wordt dus ook gematst met de prijs.
Ik heb overigens een vast contract dus zit op dat gebied safe. Ik kom niet in aanmerking voor huursubsidie helaas.
Een paard heb ik niet, dan had ik het sowieso niet gedaan zonder nog een nier te verkopen.
bigone schreef:Maar je kunt je op dit adres wel gewoon inschrijven?
senna21 schreef:Heb je overzicht wat je complete vaste lasten zijn? Verzekeringen, abonnementen etc?