Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iets er tussenin heb ik niet.. Zou fijn als ik lekker op mijn zij én op mijn rug kan liggen zonder klachten.. CCCCC schreef:Ik heb een Silvana, echt fantastisch. Vaak te koop bij de beddenspeciaalzaak, BeterBed verkoopt ze ook! Ik heb één van de meest zachte omdat ik een buikslaper ben, maar ze kunnen je bij bijvoorbeeld Beterbed prima adviseren.
CCCCC schreef:Ik heb een Silvana, echt fantastisch. Vaak te koop bij de beddenspeciaalzaak, BeterBed verkoopt ze ook! Ik heb één van de meest zachte omdat ik een buikslaper ben, maar ze kunnen je bij bijvoorbeeld Beterbed prima adviseren.
Suzanne F. schreef:Ik heb echt geen idee. Dit kussen heb ik al zo goed als mijn hele leven, al vanaf dat ik heel klein was.
Ik heb twee kussens, de onderste is wat harder en die bovenste is heel dun en plat en die heb ik dus al tig jaar.
Jessix schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb echt geen idee. Dit kussen heb ik al zo goed als mijn hele leven, al vanaf dat ik heel klein was.
Ik heb twee kussens, de onderste is wat harder en die bovenste is heel dun en plat en die heb ik dus al tig jaar.
Dat heb ik ook. Ik heb er twee, een koop ik steeds nieuw en de andere is mijn 'kinderkussen'. De nieuwe gebruik ik als extra ondersteuning als ik wat rechter op wil en als ik ga slapen doe ik dat op mijn kinderkussen. Vast heel goor, maar na al die jaren en al die kussens heb ik er dus nooit een gevonden die hem kan vervangen.
ga eens wat kussens die hier genoemd worden opzoeken. CCCCC schreef:Ik heb een Silvana, echt fantastisch. Vaak te koop bij de beddenspeciaalzaak, BeterBed verkoopt ze ook! Ik heb één van de meest zachte omdat ik een buikslaper ben, maar ze kunnen je bij bijvoorbeeld Beterbed prima adviseren.