Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wendely schreef:Wij hebben er 1, kan idd ook tot 49 graden.
Wij hebben hem staan van ongeveer juni tot september en verversen het water meestal 1 keer.
Wel hebben we er chloortabletten in 2 per keer en dat ca 2x per week, anders wordt hij echt heel snel vies en begint te stinken.
Het is ook wel van belang dat je het filter regelmatig schoonmaakt en of vervangt.
Gewoon testen en dan een nieuwe er in.
e Intex en best way zie je veel en komen er goed uit, maar lees ook soms de mindere ervaring en je betaald ook voor het merk. Is de Anali? Echt slechter?
e instap modellen hebben gewoon een filter systeem en niks bijzonders. De duurdere hebben een extra zuivering? Is dat de moeite waard? 
Skessa_ schreef:Waarom zou t vies zijn? Je stopt er toch chloor in?
Ik zou eerder bang zijn dat ie mss toch kapot is
Utixo schreef:Vind je in het zwembad zitten, of in bad zitten in een hotel ook vies?
Kmbrly schreef:@superpony : ik geef alleen maar mee wat mijn ervaring is na 2 jaar. Ik heb hem meestal op 40 graden staan. En met de bubbels koelt hij sneller af. Ongeveer een 2 graden per half uur.
Jets maar 1 graden.
Qua onderhoud aan de mijne is gewoon juiste chloor er in en klaar.
Skessa_ schreef:Dat moet je alleen vtv doen als je hem gaat vullen. Niet als die gevuld is.
finnyboy schreef:wij hebben dit jaar de lazyspa. ik vind het heerlijk! al ben ik wel een mietje en ververs hem best wel vaak. ik heb hem nu uit de tuin gehaald en op onze zolder geplaatst..volgens mij man kan dit allemaal ..nou we gaan het meemaken
Padoertje schreef:Wij hebben de Infinite 800 en bevalt prima voor 2 personen. Temperatuur staat op 30gr en als ik weet dat we hem gaan gebruiken, dan warm ik hem op tot 38. Met de jets aan, koelt hij af tot 37/36 in het uur, anderhalf uur dat we zitten.
Ik heb zwembadondertegels eronder liggen, dus we zitten zacht. Stoeltje is niet nodig. Hoofdsteunen kregen we pijn in de nek van, dus die zijn weer weg. Wel een steun gekocht om een kop koffie in te zetten. Dat is wel een aanrader. We hebben verlichting aan de schutting, dus de meerwaarde van een tub met led zagen we niet zo. Wij zijn enthousiast en wie weet als onze overkapping staat, we tzt een echte jacuzzi aanschaffen.