Graag wou ik eens bij jullie horen wat jullie mening is over volgende situatie.
Sinds een paar weken heb ik onenigheid met de poetshulp. We zitten in een grote verbouwing en onze stofzuiger was stuk. Van mijn moeder een oude Dyson te leen gekregen en poetshulp in haar nopjes.
Nu is de verbouwing grotendeels af en heb ik mezelf een snoerloze Dyson gekocht V10 60 minuten batterij. Leek mij voldoende.
Ons huis is niet groot. 2 slaapkamers (te stofzuigen oppervlakte niet zo groot want kasten, bed Ed.) Beneden een woonkamer, keuken en badkamer.
Nu loopt de poetshulp al 2 weken te zeuren. Snoerloze stofzuiger heeft ze niet graag, is niet goed... Na het stofzuigen van de 2 slaapkamers is de batterij zo goed als leeg. Huh?
Ik gebruik de stofzuiger zelf ook bijna dagelijks en hoef maar 1x/ week op te laden. Ik zet het wel niet op standje maximum want de zuigkracht is echt goed. Mijn huis ligt er dus ook niet smerig bij dat ze 1 uur moet stofzuigen op 1 kamer.
Als ik de tip geef om hem niet op standje maximaal te zetten wimpelt ze het af.
De oude Dyson met snoer is er nog en kan ze ook nog steeds gebruiken.
Dus nu aan alle hygiënisch verantwoordelijken, poetshulpen en bokkers die ook een Dyson V10 hebben, ligt het aan mij en voldoet de stofzuiger niet aan mijn verwachtingen namelijk met deze stofzuiger kan je perfect een huis stofzuigen van normale grote of ligt het aan de poetshulp en klopt het dat ik (veel) geld heb uitgegeven voor een prul?
Hoogstwaarschijnlijk ligt het ergens in het midden
Het begint mij stilaan wel te irriteren.

.