Het huis was uitgeleefd en we hebben flink tijd erin gestoken om het een beetje toonbaar te maken, en nu het binnen klaar is, is de tuin aan de beurt! Helaas is de 'tuin' erg euh... onderhoudsvriendelijk
De voortuin hebben we al een beetje aangepakt, alleen de achtertuin... De tuin is op het noorden en vooral achterin komt de zon, 's avonds is de zon op de rechterkant vanaf de eerste foto gezien. Waar nu modder ligt heeft een tuinhuisje gestaan, en net daar is het meeste zon. We willen graag een overkappinkje, en ik hou van veel groen (maar dan niet op de tegels
). Het liefste niet te strak, mag wel een beetje wild 'cottage' achtig, en het liefste ook nog voor een student vriendelijk budget
Mijn gedachte was achterin een overkapping, met een klein randje grind erom heen (zodat we zo veel mogelijk kunnen hergebruiken) en dan een stuk gras, tot de hekjes ongeveer. Het stuk tegels van de hekjes tot aan het huis zo laten, die liggen ook nog wel redelijk recht itt tot de rest. Aan de buitenkanten misschien borders met zonnebloemen, gladiolen (beetje als een soort pluktuin idee?). Maar dat vind ik voor mijn smaak nog vrij strak, misschien heeft iemand hier meer inspiratie?
Alvast ontzettend bedankt voor jullie ideeën, die zijn hard nodig zoals je op de foto's kunt zien
Ik zie nu trouwens dat de foto's een waas over zich heen hebben, sorry daarvoor