Een tijdje terug heb ik een fantastische tafel gekocht. Ben er enorm blij mee, de tafel is vermoedelijk heel oud en er zijn 2 gleuven ontstaan aan de zijkanten.
Eerst vond ik het niet erg, het stoort me niet en het is net alsof het zo hoort. Alleen er komt heel veel viezigheid in. Ik heb 2 kinderen en kan er iedere avond doperwtjes uit staan peuteren.
Ook klei, papier, broodkruimels en weet ik veel wat. Ik erger me inmiddels behoorlijk aan de gleuven.
Nu wil ik ze graag op gaan vullen. Eerst dacht ik aan epoxy, maar ik denk dat dit niet mooi is. Nu dacht ik aan kneedbaar hout, maar ik ben bang dat de kleur zo nep en opvallend is. Ook zijn de gleuven best breed en diep. Ik schat 1 cm breed en ook 1 cm diep.
Wie heeft zoiets wel eens gedaan? Wat zou het natuurlijkste effect geven? Is kneedbaar hout en aanrader of juist een ander opvulmiddel?
Hier de foto's

. Gewoon online besteld en de volgende dag was het er al, perfect passend en op maat
. Op de foto blinkt het enorm omdat het er nog maar net op lag, dat is nu al niet meer
. Oh en je moet niet bang zijn dat het verschuift, dat beweegt niet.