Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
misschien een idee om multiplechoice toe te voegen
Ir111 schreef:Als je dan toch bezig bent, ik snapte de vraag 'waarmee betaal je het liefst' niet. Kun je daarbij voorbeelden geven?
Selente schreef:Als ik er zelf naar zou kijken dan vind ik het belangrijk dat ik onderdeel ben van... dus dat ik niet als het zoveelste nummertje wordt gezien binnen het bedrijf. Dat men mijn vragen serieus neemt en dat er sprake is van interactie. Dat de dienst laat zien dat ze mij nodig hebben als klant en die waardering ook uitspreken. Dan voel ik verbondenheid met een dienst. Ik kan me voorstellen dat mensen dit ook met een product hebben, zoals autoliefhebbers of iemand die horloges van een specifiek merk sparen.
Ik heb dan weer niks met bv onze internetprovider. Daar hoef ik niks over te horen (sinds we overgestapt zijn weet ik niet eens welke we hebben...
).

) en ik ben zelf echt absoluut niet geïnteresseerd in mobiele spellen normaal gesproken. Ik voel me echter wel op een bepaalde manier verbonden met deze, omdat het team die het maakt regelmatig hun player base peilt wat er goed bevalt, wat juist niet, wat missen wij. Als veel players ook een bepaald ding wensen, proberen ze dat ook echt op een bepaalde manier te implementeren. Dat soort dingen vind ik echt gaaf en dan voel ik mij ook totaal niet schuldig als ik een keer een aankoop doe. Ik heb er plezier van en zij kunnen hiermee hun brood verdienen of het spel uitbreiden.

Selente schreef:Ir111 schreef:Als je dan toch bezig bent, ik snapte de vraag 'waarmee betaal je het liefst' niet. Kun je daarbij voorbeelden geven?
Die was inderdaad fout gegaan... Ik ga eens kijken of ik dat nog kan aanpassen of dat ik alle inzichten dan kwijt ben.
Als 't goed is is het nu aangepast

De betaling an sich zal natuurlijk ook niet voor de verbinding zorgen, maar sommige contracten/lidmaatschappen of producten koop je omdat je daar iets mee hebt. Het trekt je interesse, het is handig of je hebt het misschien gewoon nodig om te kunnen doen wat je wilt doen.

Selente schreef:Momenteel is er dus al de mogelijkheid om via iDeal te betalen omdat in de mail een betaal link naar iDeal staat. Het leuke is, dat deze link redelijk recent pas toegevoegd is, maar dat er dus toch nog steeds wat rekeningen open blijven staan. Vandaar dat ik verwacht dat het in de motivatie, danwel aansluiting te maken heeft met het product/dienst. Heel veel mensen geven namelijk aan dat een betaallink ervoor zou zorgen om sneller tot betalen over te gaan, de praktijk wijst alleen anders uit...