Ik ga over een tijdje samenwonen met mijn vriend. Nu zijn we hard op zoek naar een koffiemachine. De keuze is reuze en aangezien we beide een andere smaak hebben, is de zoektocht niet makkelijk.
Wij thuis hebben een nespressomachine met cupjes. Het voordeel hier van is dat je met smaken kunt afwisselen. Nu drinken ze niet veel koffie hier, eigenlijk alleen ik. Het apparaat wat wij hebben is een van de simpelste versies. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de machines van nespresso zelf, bijvoorbeeld een met een melkopschuimer er bij.
Bij mijn vriend thuis hebben ze een bonenmachine. Van wat is gezien heb, zijn deze in aanschaf duurder. Ook kun je niet variëren in smaken.
Ik drink op het werk senseokoffie. Mijn collega maakt de heerlijkste cappucinos incl. laagjes met senseokoffie. Hierdoor ga ik weer twijfelen of dat niet gewoon een goede keuze is.
Ik ben benieuwd welke machine jullie hebben en hoe deze bevalt. Ook hoor ik graag waarom jullie voor een type machine hebben gekozen.
Groetjes
nee even serieus, als je dat lekker vindt vooral doen.
de Moka gebruiken we dan voor onszelf.
)
Ook zijn er talloze siropen op de markt en kun je bijvoorbeeld je latte aftoppen met een laagje suiker-kaneel 
Als iemand die thuis heeft, drink ik liever thee of water.