Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonsparkle schreef:Vooral op Facebook merk ik dat ik vaak berichten krijg dat iemand het wil kopen, ik stuur een dag en tijd terug maar vervolgens wordt er dan niet meer gereageerd. Ik heb het alleen een keer gehad dat iemand twee dagen later toch nog reageerde. Hoe voorkom je dat? Is het oké om een dag, tijd en een tijd te sturen tot wanneer iemand het kan laten weten?
Supertje schreef:moonsparkle schreef:Vooral op Facebook merk ik dat ik vaak berichten krijg dat iemand het wil kopen, ik stuur een dag en tijd terug maar vervolgens wordt er dan niet meer gereageerd. Ik heb het alleen een keer gehad dat iemand twee dagen later toch nog reageerde. Hoe voorkom je dat? Is het oké om een dag, tijd en een tijd te sturen tot wanneer iemand het kan laten weten?
Ik zet er tegenwoordig altijd bij dat ik graag zsm antwoord wil of het schikt (of een voorstel voor wanneer het hen schikt), ivm andere geïnteresseerden. Dan wordt er meestal een stuk sneller gereageerd, anders kun je wachten tot je een ons weegt is mijn ervaring.

PeeltjE schreef:O dat is inderdaad best lastig soms, heb ik zelf ook wel mee te maken gehad inderdaad. Ik zet tegenwoordig áltijd in de advertentie dat het artikel verkocht is aan degene met wie ik het eerst een ophaal/verzend afspraak kan maken. Ik ga ook écht niet uren of dagen wachten op iemands reactie. Sommige mensen doen er dagen over om 4 berichtjes te sturen, en met anderen is het binnen 10 min allemaal geregeld.
) verder maak ik altijd éérst een ophaal afspraak, dus datum en tijd vast leggen, en geef ik daarna pas mijn adres. verootjoo schreef:Ik deed eerst ook zo netjes, maar doe nu wie het eerst op komt halen heeft geluk en de rest heeft pech
maar ook toen netjes aan de eerste verkocht. Sommige mensen reageren dan echt niet netjes. Sintara schreef:Ik vind mensen juist zó ongeduldig. Meestal heb je dat ding al jaren op zolder staan, waarom moet je dan binnen twee dagen antwoord
Sintara schreef:Ik vind mensen juist zó ongeduldig. Meestal heb je dat ding al jaren op zolder staan, waarom moet je dan binnen twee dagen antwoord
Eva_de_Beer schreef:Sintara schreef:Ik vind mensen juist zó ongeduldig. Meestal heb je dat ding al jaren op zolder staan, waarom moet je dan binnen twee dagen antwoord
Je kan het ook omdraaien. Als je dat ding echt graag wil, waarom moet het dan twee dagen duren voor je antwoord?