Judass schreef:fleurtjeuh schreef:Wij hebben sinds een paar maanden een Bob!
hij doet het super, onze grote borden passen erin.
Je kan er cassettes bij kopen, maar een gewoon vaatwasblokje werkt ook prima!
https://daan.tech/nl/ontdek-bob/
Zit even de website te lezen, en heb een vraagje. Waar gaat jullie afvoerslang naartoe? Mochten wij zoiets willen moet hij sowieso op de grond komen te staan namelijk..
Ik heb even 2 foto's gemaakt.
Op de eerste foto heb ik het roostertje waar je water in giet met rood omcirkeld. Geel omcirkeld is het slang gewicht waar de 2e foto ook van is

Het slang gewicht is zwaar genoeg om de slang op zijn plek te houden wanneer er water doorheen wordt gepompt. De slang kan je op meerdere manieren erin steken zodat je eigenlijk altijd wel een manier hebt om je slang ergens in te hangen.
Er zitten zoals je ziet ook 2 haakjes aan zodat je hem bijvoorbeeld over de rand van een emmer kunt hangen. De afvoerpomp is sterk genoeg dat hij het water ook wel een stukje omhoog kan pompen om vanaf de grond in een emmer te pompen bijvoorbeeld.
Verdere informatie:
De machine heeft een normaal dagelijks programma van iets meer dan 50 minuten, een eco en een intensieve stand van 90 minuten, een snel programma van 20 minuten dacht ik en een glas programma van volgens mij een kwartier.
Hij gebruikt maximaal 3,8 liter per wasbeurt.
Hij is dus vanaf boven bij te vullen met een kannetje of gieter, maar hij is ook aan te sluiten op een wateraansluiting.
Laatst bijgewerkt door fleurtjeuh op 20-04-21 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt