Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

DuoPenotti schreef:Vinyl
Wij hebben klik PVC nu liggen, nooit meer!
Was geen goedkope, maar hij laat los, klikt dus niet goed aan elkaar. Daar komt zooi tussen dus klikt hij helemaal niet meer.
Lindsey_99 schreef:DuoPenotti schreef:Vinyl
Wij hebben klik PVC nu liggen, nooit meer!
Was geen goedkope, maar hij laat los, klikt dus niet goed aan elkaar. Daar komt zooi tussen dus klikt hij helemaal niet meer.
Is dat met stukjes die klikken?
De vloer die wij leggen heeft rondom de hele plank het klikprofiel. Ik ben benieuwd hoe het er over twee jaar bij ligt.
Lindsey_99 schreef:Wij hebben ook een Gerflor... maar wel een ander type https://www.gerflor.nl/professionals-pr ... ustic.html
Ik zou gaan reclameren bij de leverancier. Zo'n dure vloer moet minimaal 15 jaar meegaan.
TeSzZz schreef:Wij (incl kind en 2 honden) hebben pvc en ik ben er zo blij mee. Makkelijk schoonmaken, enige krasjes die we hebben zijn van het (onvoorzichtig) verplaatsen van meubels maar niks van de hondennagels, en het dempt een stuk meer en is minder glad dan het laminaat in de hal.
https://coretecfloors.com/nl-nl/product ... k-50lvp950 wij hebben deze.
We wilden eigenlijk gelijmd maar ivm ongelijke houten ondervloer was dat geen optie.
Miran schreef:Wij zijn hier toevallig ook mee bezig voor de zolder, waar we ook gaan slapen straks. PVC op hout kan wel is ons verteld, maar wordt dan meteen veel duurder ivm de speciale ondervloer. Beneden en eerste verdieping hebben we houten planken, dat vind ik ook het mooiste maar is prijzig en gaat nu ook om de ruimte waar de wasmachine staat.
Wij gaan nu dus maar een nieuwe afspraak maken om laminaat te kijken, en dan een kleed voor de warmte
Siersma schreef:Pvc, maar dan zeker niet klik maar gelijmt. Mijn vriend heeft bij een meubelzaak gewerkt waar hij het legde. En echt gelijmt is zoveel beter, ook qua kwaliteit. Ook veel makkelijker. Mocht er ooit een beschadiging inzitten maak je het warm en leg je er zo een nieuw in. Hebben wij in de keuken moeten doen na een verbouwing. Was echt zo klaar. Ik wil niet anders meer, zeker niet in de keuken. Voelt fijn aan en is zo makkelijk schoonmaken. En het blijft ook mooi in gebruik, niet snel krassen erin
superpony schreef:Siersma schreef:Pvc, maar dan zeker niet klik maar gelijmt. Mijn vriend heeft bij een meubelzaak gewerkt waar hij het legde. En echt gelijmt is zoveel beter, ook qua kwaliteit. Ook veel makkelijker. Mocht er ooit een beschadiging inzitten maak je het warm en leg je er zo een nieuw in. Hebben wij in de keuken moeten doen na een verbouwing. Was echt zo klaar. Ik wil niet anders meer, zeker niet in de keuken. Voelt fijn aan en is zo makkelijk schoonmaken. En het blijft ook mooi in gebruik, niet snel krassen erin
Kan niet op elke ondergrond.
superpony schreef:TeSzZz schreef:Wij (incl kind en 2 honden) hebben pvc en ik ben er zo blij mee. Makkelijk schoonmaken, enige krasjes die we hebben zijn van het (onvoorzichtig) verplaatsen van meubels maar niks van de hondennagels, en het dempt een stuk meer en is minder glad dan het laminaat in de hal.
https://coretecfloors.com/nl-nl/product ... k-50lvp950 wij hebben deze.
We wilden eigenlijk gelijmd maar ivm ongelijke houten ondervloer was dat geen optie.
Hoelang heb je het liggen? Eerst werd ons gezegd dat plakken niet kan, maar click wel. Nu hadden we het er laatst over en zeiden ze daar dat alles wat terugkomt met problemen, pvc op hout is. De plastic click randjes breken bij bewegen.