Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pateeke schreef:Ik zou een renovatiecoördinator / -aannemer onder de arm nemen. Die kan zorgen dat de werken op elkaar afgestemd zijn, werkt normaal ook samen met elektriciens / loodgieters,...
het gaat puur om het uitvoeren van het leidingschema en het aansluiten van de ingebouwde apparatuur, alles word al gemonteerd. Suzanne F. schreef:Zoek een totaalinstallateur. Die kan dat zo voor je realiseren. Ik ken een goede midden vh land maar die komt niet in regio Den Haag denk ik.
Edit: en deze? https://www.sginstallatie.nl/site/home
pateeke schreef:Ik zou een renovatiecoördinator / -aannemer onder de arm nemen. Die kan zorgen dat de werken op elkaar afgestemd zijn, werkt normaal ook samen met elektriciens / loodgieters,...
. Maar ik mag ook aannemen dat de keuken wordt aangesloten en niet alleen geplaatst? Dat zou ik eerst eens aangeven bij de keukenboer.
kan wel kijken of ze het alsnog zelf willen doen voor 50 euro ofzo... zo had mijn broertje het gedaan. Hij had alleen voor het leidingschema etc een aannemer want alles werd verbouwd , stuk makkelijker
Rennie89 schreef:Nou wat ik begreep doen zij het aansluiten dus niet. Er komt nu ook een inbouw inductie , oven en vaatwasser die ik dus niet had, en ook al zijn het stekkertjes, het zit niet inbegrepen.
. Rennie89 schreef:Dat aansluiten (dus stekkertjes etc) kost bij de keukenconcurrect ong 350? En dat vind ik echt bizar. Dus liever een erkende installateur met een normaler tarief dan lijkt mij?
Rennie89 schreef:Net keukenconcurrent gebeld en het kan via hun maar dan komt een aannemer en dat gaat minimaal 1000 euro kosten terwijl het vaak voor de helft vsn de prijs al kan en dan komt het aansluiten er nog bij...