Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Puera schreef:Ik heb geen ervaring met kinderwagens maar ik rij wel in een Opel Karl. De kofferbak is vrij klein. Ik denk dat er net aan twee kratten bier naast elkaar in passen (drink geen bier dus nooit uitgetest). Zo'n vouwbare buggy zou misschien nog kunnen maar dan houdt 't ook gauw op.
1 krat betwijfel ik zelfs, want de kofferbak is echt heel ondiep.leeslampje schreef:Ik kan beamen dat de Up dan een kleinere kofferbak heeft, want daar passen zeker geen 2 kratten bier in1 krat betwijfel ik zelfs, want de kofferbak is echt heel ondiep.
) dieper.

neem de kinderwagen voor de fun eens mee naar de garage... dikke kans dat je met een stationwagen thuis komt

MariskadeJ schreef:Tip; kijk behalve je kinderwagen ook naar kinderautostoelen wat past.
Wij hebben onze Audi A4 weg moeten doen omdat de maxi cosi van de jongste en vervolgstoel van de oudste niet achter mijn partner op de achterbank paste (meer dan gemiddeld lange benen)
Wij zijn geeindigd met een enorme Mondeo, deed mijn partner wel een beetje zeer na de Audi
maar dan wel als je 1 wiel eraf haalt (tenminste, dan past mijn Joolz Geo2 onderstel + reiswieg of onderstel + zitje)