Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tamary schreef:Brainless schreef:Ik heb een hekel aan kou, maar ben hier 10x blijer mee dan al die regen en modder van de afgelopen maanden.
![]()
Mooi droge kou zoals dit, zelfs met elke dag wak hakken en water zeulen zodat de dieren vloeibaar water hebben heb ik veel liever dan de drekwinters zoals normaal.
Voor mezelf maakt het me niet zo veel uit, maar dat geklooi met die paarden nu....pfff. En dan dadelijk nóg dramatischer als we weer richting dooi gaan met opvrizen enzo, bah. Zal blij zijn als het lente wordt.
Saskia9 schreef:Iedere keer als er sneeuw ligt begrijp ik niet dat er mensen voor hun plezier op ski vakantie gaan
Saskia9 schreef:Iedere keer als er sneeuw ligt begrijp ik niet dat er mensen voor hun plezier op ski vakantie gaan
Monte_Cristo schreef:Die een ongelooflijke hekel heeft aan die witte drek die nu buiten ligt?
Overal op tv zie ik lachende mensen met sleetje en schaatsen die zoveel lol hebben met die witte drek. Ze hebben het over de elfstedentocht die er dit jaar er toch wel gaat komen. Ook om mij heen zie ik mensen dik ingepakt sneeuwballen gooien, sleetje trekken, zo hard mogelijk met de auto spinnen. En ik wil het liefste onder een deken liggen wachten tot deze zooi voorbij is. Ik kan niet wachten tot we 2 maanden verder zijn en het weer wat warmer word. Zijn er meer lotgenoten?