Wie helpt mij aan de perfecte BH? (veel eisen)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Wie helpt mij aan de perfecte BH? (veel eisen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-21 14:04

Ik heb al zitten zoeken op het merk waarvan ik nu de BH's draag maar daar vind ik amper wat van. Op de bh's staan de letters "nYa". Dat lijkt een merk te zijn (want heb het model gevonden dat ik heb maar die pagina laad niet meer.) en ik kan me niet meer herinneren in welke winkel ik deze gekocht heb.

Dus, mijn eisenlijstje:
- Sluiting op de rug
-dunne bandjes die niet gekruist lopen
-Zonder beugel.
-voorgevormd (dus geen sloggi's waar je alles doorheen ziet.)

Van mijn part zijn het bikini tops, de huidige hebben ook een soort bikini stof.
Deze vier eisen gecombineerd lijken een net vindbare combinatie. :')
Ik ben niet rijkelijk voorzien dus ze hoeven een enorme steun te geven.

Barbabientje

Re: Wie helpt mij aan de perfecte BH? (veel eisen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:08

Ik heb die nu van de Hema

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:10

De bralette van de hunkemoller? Dr silah heet ie bijv, die zit erg lekkrr

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:11

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:12

manou_diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:13

En als je op padded wireless bra zoekt? Padded dus voorgevormd, wireless dus geen beugel, en die andere twee eisen zijn vaak in veel variatie te vinden.

Toch sloggi, sorry :') - https://www.sloggi-plaza.nl/dames/bh-s/ ... 4IQAvD_BwE

Hema -https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/padded-bh/padded-bh---support-zonder-beugels-b-d-recycled-zwart-1000014816.html?src=20da152 utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=CjwKCAiA9vOABhBfEiwATCi7GM9_3J8kjH_9B6FRSdlsW1kCMSmT5Sy5eqplyXdg8RxWXKDKTFzYlRoCqkoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Hunkemöller - https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde ... tEQAvD_BwE

Of zoek je toch nog net iets anders?

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:22

Heeft Marie-Jo niets zonder beugels? Ik heb daar laatst weer wat in de sale gescoord en die zijn zooo fijn!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-21 14:35

Haha het mag sloggi zijn hoor! Zo lang ie maar padded is! :)) Ik ga even jullie linkjes bekijken!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:42

1234321

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:43

Die van de HEMA waar al een linkje van is gestuurd vind ik echt heel chill. Heb anderhalf jaar geleden de mijne allemaal daarmee vervangen en nog steeds blij mee.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 15:00

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 15:00

La_Lune

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 15:02

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 15:56

Ik heb een Panache Andorra besteld zonder beugels. Niet voorgevormd maar ook geen doorschijnende toestand. Panache zit mij altijd heel fijn, hopelijk deze ook :j

Afbeelding

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 10:25

Maar even schopje in dit topic gezien er geen recenter en passender topic is.
Ik ben helemaal klaar met mijn beugel bh´s, ik heb er de afgelopen maanden al zo veel gehad en steeds zijn ze het niet. Bij de hunkemoller en livera mee laten kijken en zaten goed zeggen ze, ik draag ze 1 dag en het is weer niks. Nu weer, nieuwe bh van de livera en zit nu alweer niet fijn, doet pijn, de beugels prikken in mijn borsten.

Dus toch maar op zoek naar een beugel loze bh, wel voorgevormd maar ook een die genoeg ondersteuning geeft in de dagelijkse bezigheden. Want daar ben ik bang voor bij een beugelloze bh...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 10:35

Beugelbh's zijn waardeloos. Ik vind het ook niks :n .
Ga naar een goede lingeriezaak, dus geen Hunkemöller of Livera, en laat je adviseren. Geef duidelijk aan dat je geen beugel wil.

Voor voldoende ondersteuning zou je ook een beugelloze sport bh kunnen proberen. Ik draag die ook regelmatig onder mijn gewone kleding als ik van werk gelijk door ga naar stal. Ik vind deze erg fijn:
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-acce ... igh-Action

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 10:40

Ga eens naar Triumph. Ivm een vreemde borstmaat zijn beugels gewoon onmogelijk. Maar aangezien ik toch een royalere voorgevel heb die graag de zwaartekracht gebruikt is een goede ondersteuning wel belangrijk.

Ik wissel triumph, sportbeha topjes, en vreemd genoeg voedingsbh van bonprix. :+ die zitten allemaal comfortabel, steunen goed je betaald niet helemaal de hoofdprijs en ze gaan lang mee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-21 10:49

Ik heb er nu van puma gevonden die voldeden (voldoen) aan al mijn wensen. De puma microfiber bralette. Deze:
https://www.dressinn.com/mode-winkel/pu ... 37713757/p
Ik zie alleen dat hij vrijwel overal uitverkocht is nu. := Ze hadden hem toen in zwart met blauw, groen (olijf meer) en roze.

Heb ook een soft padded van puma, dat is meer een "bh-model" voor onder meer open topjes. :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 10:52

Nadeel van die padding is dat bij grotere slappere borsten het heel vreemd gaat uitzien. Een soort dubbele rol wordt dat bij mij in ieder geval.
Ik ben eigenlijk continue op zoek naar goed passende lekker zittende behas. Sinds bij triumph er een model is uitgegaan dat altijd lekker zat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 10:53

Livera en Hunkemoller zijn prut, waardeloze bh's.
Ik heb altijd Prima Donna bh's en laat me adviseren in een goede lingeriezaak.
Tja het kost wat, maar het zit goed, is een goede kwaliteit en gaan lang mee.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 10:59

Ik durf niet te zeggen of prima Donna zo’n model heeft maar ik zweer wel bij die bh’s. Ik liep altijd te rommelen ermee en ben binnengestapt bij een (goede!) lingerie zaak en echt de beste keuze ooit op dit gebied. Ik ben super fijn geholpen, draag een andere maat dan voorheen en geen gedoe meer met rot bh’s.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 11:10

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-21 11:12

karuna schreef:
Ga eens naar Triumph. Ivm een vreemde borstmaat zijn beugels gewoon onmogelijk. Maar aangezien ik toch een royalere voorgevel heb die graag de zwaartekracht gebruikt is een goede ondersteuning wel belangrijk.

Ik wissel triumph, sportbeha topjes, en vreemd genoeg voedingsbh van bonprix. :+ die zitten allemaal comfortabel, steunen goed je betaald niet helemaal de hoofdprijs en ze gaan lang mee.

geen vreemde borstmaat, ik denk zelfs veruit de gemakkelijkste die er is. Maar ik heb mijn ribben gebroken en die slecht geheeld. aan de linkerkant duwt de beugel dus consequent irritant omdat die vergroeiing daar precies onder zit. Body protectors van een materiaal dat niet "mee boog" kan ik bv ook niet verdragen omdat het gewoon pijn begint te doen op de plek waar die breuk(en) zat(en). De ribben staan ook iets scheef overigens. Op slechte dagen vind ik zelfs de band van de beugelloze BH's irritant maar het is te verdagen. Een beugel is gewoon ondragelijk. :x Daar gaat Triumph me niet mee kunnen helpen. Vandaar dus de voorkeur voor een beugelloze BH. Ik heb ook maar een kleine voorgevel dus kwa steun heb ik ook niet echt nood aan een beugel.

Maar voor mij bevallen de puma's dus heel erg goed. Mooie smalle bandjes (niet die lelijke sport bh bandjes), mooie stevige tops van goede kwaliteit. :j Het zijn natuurlijk wel sport BH's dus de boel wordt wel "bij elkaar gehouden" zeg maar. Voor mij maakt dat weinig uit omdat ik toch weinig heb dus veel verschil is er niet, maar wil je die vormen mooi laten uit komen zijn ze wellicht minder geschikt.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 11:16

Ik bedoel triumpf heeft best veel beugelloze bhs in hun assortiment zitten :j beugels zijn hier gewoon onmogelijk omdat de passende beugel teveel cup overblijft en bij een passende cup prikt de beugel halverwege mijn borst.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 11:51

Roodvos schreef:
Beugelbh's zijn waardeloos. Ik vind het ook niks :n .
Ga naar een goede lingeriezaak, dus geen Hunkemöller of Livera, en laat je adviseren. Geef duidelijk aan dat je geen beugel wil.

Dit ja, hier heb ik erg van geleerd. Bij beide nu al 2x bh´s gekocht die echt niet fijn zitten en achteraf eigenlijk ook niet helemaal passen.

Edit: Wat zijn goede lingerie zaken omgeving Eindhoven?