Laat ik het even beschrijven.
Ik heb net te horen gekregen dat mijn vriend waar ik sinds november samen mee ben, net onverwacht een videocal heeft gehad met zijn ex die 15 januari is bevallen van een meisje.
Hij wist niet dat ze zwanger was, dit heeft ze dus al die tijd verborgen voor hem gehouden.
Het is voor ons al vrij lastig elkaar te zien vooral nu in coronatijd en nu met die avondklok.
Aangezien hij in Limburg woont en ik in Friesland.
Ik studeer nog en hij werkt gewoon.
Onze relatie alles klopte gewoon en ik zat gewoon ergens op te wachten dat iets fout ging in onze relatie mischien stom maar alles in mijn leven gaat vaak nooit goed of loopt nooit lekker af.
Maar dit was het enige echt lichtpuntje.
En toen ik dit net hoorde was er alsof ik erop wachte.
Ik ben er kapot van, ookal waren we kort samen het ging goed tussen ons en waren al echt serieus en zagen echt al dingen in het vooruitzicht samen te plannen.
We wouden bieden kinderen, en nu heeft hij er een bij een ander en het doet zo pijn.
We willen elkaar niet kwijt en zitten te bedenken hoe we dit gaan doen.
Ik wil hem niet bij zijn dochter weghouden en hij wil graag bij zijn kind zijn en voelt zelf nik meer voor zijn ex.
Toch ben ik bang hem kwijt te raken
Zijn er meer in een soortgelijke situatie en hebben jullie tips?
Ik moest gewoon ook even mijn verhaal kwijt het is laat en heb niemand die ik nu even kan bellen.
Ps: sommige heb ik op fb etc maar ik hoop dat ik erop kan vetrouwen dat dit persoonlijk niet de wijde wereld etc in gaat.