Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lau07 schreef:Wat is je budget? Heb je ook naar nieuwbouwprojecten gekeken? En heb je een makelaar ingeschakeld? Die kent de markt vaak veel beter en heeft misschien nog wel iets leuks achter de hand zo nu en dan. Niet alles komt op Funda natuurlijk.
Jillz1 schreef:Lau07 schreef:Wat is je budget? Heb je ook naar nieuwbouwprojecten gekeken? En heb je een makelaar ingeschakeld? Die kent de markt vaak veel beter en heeft misschien nog wel iets leuks achter de hand zo nu en dan. Niet alles komt op Funda natuurlijk.
Nieuwbouw met 1000 meter grond, ik kan ze niet vinden.
Ja, zelfbouw dat wel. Maar kost teveel tijd.
8nnemiek schreef:Mijn tip: niet overhaast iets kopen omdat je snel snel iets nodig hebt, wacht rustig een mooie kans af.
Vraag bij jullie makelaar of deze een huis te koop heeft staan wat de eigenaren tijdelijk willen verhuren. Zo hebben wij dat destijds ook gedaan. We hebben zo een jaar lang gehuurd gezeten in een huis dat te koop stond. We hebben de verkopers van dat huis geholpen door het een beetje gezellig en schoon te houden en zaten daar toen lekker goedkoop.
Gloa schreef:Nieuwbouw met 1000 meter grond, ik kan ze niet vinden.
Ja, zelfbouw dat wel. Maar kost teveel tijd.
De omgeving is daar prachtig! Jillz1 schreef:8nnemiek schreef:Mijn tip: niet overhaast iets kopen omdat je snel snel iets nodig hebt, wacht rustig een mooie kans af.
Vraag bij jullie makelaar of deze een huis te koop heeft staan wat de eigenaren tijdelijk willen verhuren. Zo hebben wij dat destijds ook gedaan. We hebben zo een jaar lang gehuurd gezeten in een huis dat te koop stond. We hebben de verkopers van dat huis geholpen door het een beetje gezellig en schoon te houden en zaten daar toen lekker goedkoop.
Onze makelaar zegt dat in huidige markt niks verhuurd wordt. Zijn maar weinig huizen die " overblijven". Huren kost ook zo n 30.000 per jaar.
.